Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.00.1958
Místo:
Osoblaha
Jak dokládá snímek, příchod všech čtyř domácích lokomotiv řady T47.0 na Osoblažku způsobil patřičné nadšení a postupný ústup parních lokomotiv. První lokomotivou ve čtveřici je stroj T47.014, který do nedávné doby sloužil na trati Osoblaha - Třemešná ve Slezsku jako poslední s původním spalovacím motorem; vytvářel tak zálohu pro modernizovanou 705.913. Pro prasklou klikovou hřídel "čtrnáctky" je nyní provoz na Osoblažce bez zálohy a všechny opravy modernizované 705.913způsobují použití náhradní autobusové dopravy.
Autor:
sbírka: Michal Štrublík
Datum:
00.00.1960
Místo:
Osoblaha
Ve výchozí stanici Osoblaha se nechala lokomotivní a vlaková četa vyfotografovat u nového stroje T47.013. Hrdost byla na místě, neboť příchod moderních motorových lokomotiv způsobil postupné odstavení přestárlých parních lokomotiv, zlepšit pracovní podmínky a zvýšit komfort přepravy pro cestující.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
14.03.1998
Místo:
Osoblaha
"Téúčko" 705.914-0 bolo zvečenené pri posune v Osoblaze.
Autor:
Michal Štrublík
Datum:
18.06.2010
Místo:
Osoblaha
Již stěží opakovatelný snímek zachycuje dnes již neprovozní 705.916 a 705.917. V ten den došlo k odstavení 705.916 do periodické provozní prohlídky, za níž pak na následující pár vlaků vyjela o jedno inventární číslo mladší kolegyně.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
10.04.2011
Místo:
Osoblaha
705.916-5 postává na kusé koleji vedle domovské strojovky v Osoblaze.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací