Autor:
Petr Zgut
Datum:
05.07.2002
Místo:
Markvartice
Motorový vůz 830.145-9 při vedení vlaku MOs 2647 u Markvartic.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
05.07.2002
Místo:
Markvartice
Ve stanici Markvartice je zobrazen osobní vlak Os 2600 v jehož čele je vkusně upravená 750.322-0.
Autor:
Petr Zgut
Datum:
05.08.2004
Místo:
Markvartice
Lokomotiva 750.409-5 (ex.T478.4001) v čele vlaku Os 2617 u Markvartic.
Autor:
Petr Malý
Datum:
14.04.2005
Místo:
Markvartice
Děčínská "nulka" 750.061-4 právě zastavuje v Markvarticích s odpoledním Os 2627 z Rumburku.
Autor:
Petr Malý
Datum:
06.02.2013
Místo:
Markvartice
Typický obrázek většiny regionálních tratí.Na osobním vlaku z Děčína do Dolní Poustevny stoupá zimní krajinou "regionova" pořadového čísla 016.
Autor:
Petr Malý
Datum:
27.03.2013
Místo:
Markvartice
Na jaře roku 2013 probíhala výluka mezi Č. Lípou a Jedlovou. Z tohoto důvodu byl zaveden odklon Mn 86011 s předávkou zátěže v České Kamenici. Lokomotiva 742.322-1 svaží zátěž z výběžku na Mn 86033, ve kterém bylo i dřevo ložené v Č. Kamenici.
Autor:
Petr Malý
Datum:
05.09.2014
Místo:
Markvartice
Manipulační vlak s děčínskou zálohou v podobě 731.012-1 svážející pár vozů dřeva naloženého v České Kamenici sjíždí od Veselého pod Rabštejnem do Markvartic.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 6. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací