Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
08.04.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
V Kadani byla zachycena přípřež elektrických lokomotiv 123.018-4 a vlakové 121.044-2 na nákladním vlaku.
Autor:
Josef Mandys
Datum:
28.05.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Do další služby v nákladní dopravě vyráží stroj 122.041-7.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
30.07.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Lokomotiva 781.580-6 s nákladním vlakem ve stanici Kadaň. V té době zbývalo sergejům ještě cca dva roky provozu, stejně jako sokolovskému depu, které bylo v září roku 1999 zrušeno.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.10.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Nositel nejvyššího inv. čísla. Stroj 781.600-2 je s uceleným vlakem kotlových vozů zachycen u Kadaně.
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
18.10.1997
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Dvojče strojů 753.280-7 + 753.402-7 pomáhá v roli "postrku" nákladnímu vlaku kotlových vozů. Snímek byl pořízen pod komíny elektrárenského komplexu, který je situován v území Prunéřova (Prunéřov) a je místní částí města Kadaň. Jedná se o uhelné elektrárny využívající hnědé uhlí z blízké hnědouhelné pánve. Název elektrárny získaly po obci Prunéřov, která prakticky celá padla za oběť při výstavbě EPRU I a přímé těžbě uhlí v 70. letech 20. století.
Autor:
David Prause
Datum:
30.07.1998
Místo:
Kadaň-Prunéřov
"Brejlovec" 753.179-1 společně s 753.192-4 vyčkával ve stanici Kadaň(-Prunéřov).
Autor:
David Prause
Datum:
30.07.1998
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Po vlečkové dráze DNT (Doly Nástup Tušimice) přijiždí do Kadaňě s uhelným vlakem dvojice strojů 130.053-2+130.045-8 .
Autor:
Jaroslav Cempírek
Datum:
29.05.1999
Místo:
Kadaň-Prunéřov
Stroj 121.075-6 čaká na ďalšiu prácu v nákladnej doprave v stanici Kadaň(-Prunéřov).
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací