750 103-4


Tato galerie byla zobrazena: 4157×.

Autor: David Prause
Datum: 11.10.1996
Místo: Depo Olomouc

V depe Olomouc bola zachytená "nulka" 750.103-4.

Autor: Petr Zgut
Datum: 06.01.1999
Místo: Krnov-Cvilín

Lokomotiva 750.103-4 v čele lehkého nákladního vlaku minula vjezdové návěstidlo stanice Krnov-Cvilín.

Autor: Petr Zgut
Datum: 17.01.2005
Místo: Omice

750.103-4 s vlakem Os 4834 u Omic.

Autor: Jakub Sigmund
Datum: 04.06.2005
Místo: Střelice

Přípřež brejlovců 750.103-4 + 750.118-2  projíždí s nákladem Střelicemi.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 15.10.2006
Místo: Bílovice nad Svitavou

Konvoj dieslů vracejících se z napěťové výluky, tvořený stroji 750.103-4, 742.158-9 a 742.138-1, projíždí tunel č.2 v mezistaničním úseku Adamov- Brno Maloměřice.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.09.2007
Místo: Vysoké Popovice

Rychlík R 668 z Brna do Plzně, tažený lokomotivou 750.103-4, projíždí poblíž Vysokých Popovic.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 13.05.2009
Místo: Zdislava

Jaro roku 2009 přineslo u lokomotiv řady 750 českého dopravce ČD Cargo změnu v podobě dodatečného oživování dvojčlenného řízení. Zatímco brejlovce původní řady T478.3 / 753 byly dvojčlenným řízením vybaveny už z výroby, u počátkem devadesátých let rekonstruovaných lokomotiv řady 750 bylo dvojčlenní řízení odebíráno, neboť se počítalo s jejich využitím v dopravě osobní, kde nebylo potřeba. Prvním dvojčetem "nulek" které bylo na jaře roku 2009 spojeno a oživeno, byly stroje 750.103-4+750.277-6. Na snímku je zmíněné dvojče zachyceno 13. května 2009 v čele odklonového Pn 64931 u Zdislavy.

Autor: Tomáš Přenosil
Datum: 30.09.2016
Místo: Světlá nad Sázavou

Do stanice Světlá nad Sázavou dorazil dne 30.9.2016 manipulační vlak v čele s "brejlovcem" 750.103-4.