Autor:
Jan Novotný
Datum:
11.04.1986
Místo:
Valašská Polanka
Valašský strojvedoucí Jan Novotný si poblíž Valašské Polanky vyfotil netradiční lokomotivní vlak v čele s pražskou lokomotivou E499.2016, za kterou se vezla neznámá "karkulka".
Autor:
Roman Slowiaczek
Datum:
19.04.1997
Místo:
Praha hl.n.
Z pražského hlavního nádraží je nachystán k odjezdu lokomotivní vlak s "esem" neznámého čísla a "krysou" 150.016-4.
Autor:
David Prause
Datum:
15.05.1997
Místo:
Praha hl.n.
Stroj 150.016-4 byl jedním z nejdéle nalakovaných zástupů své řady do polomáčeného unifiku z roku 1982. Na snímku z hlavního nádraží v Praze je vlevo patrné atypické kolejové rozvětvení v místě krajní (nejspodnější) ocelové konstrukce původního přemostění Seifertovy ulice. Levá kolej vedoucí přes zvláštní samostatnou dvojitou nosnou konstrukci byla jediná, která směřovala v dřívějším upořádání severního zhlaví na tzv. Hrabovskou spojku. Všechny ostatní koleje vpravo od ní směřovaly na starou vítkovskou trať. Někdejší nevyhovující přemostění Seifertovy ulice několika samostatnými ocelovými konstrukcemi definitivně zaniklo v roce 2004, při přestavbě celého zhlaví v rámci přípravy na zapojení do tratí Nového spojení.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 2. 10. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací