Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
20.10.2008
Místo:
Bezpráví
Podzimně zbarveným údolím Tiché Orlice, nedaleko zastávky Bezpráví, projížděl 20. října 2008 v čele EC 128 "Hradčany" pražský stroj 151.008-0.
Autor:
David Maštalíř
Datum:
09.05.2010
Místo:
Depo Olomouc
Topírenská záloha 703.050-5 vytáhla na točnu lokomotivu 151.008-0, která byla v olomouckém depu lakována do první verze nátěru studia Najbrt.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
02.08.2013
Místo:
Bezpráví
Ještě po původní trati údolím Tiché Orlice se 2. srpna 2013 nedaleko zastávky Bezpráví kroutil Ex 150 "Hukvaldy", vedený strojem 151.008-0.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
11.04.2014
Místo:
Úholičky
Rok 2009 znamenal pro lokomotivní park Českých Drah nástup tvrdé nátěrové unifikace v podobě počátku uplatňování nového firemního nátěru hnacích vozidel ČD podle návrhu ostravského Studia Najbrt. Zvláště jeho první, výrazně světle šedá vaianta, se dostala jen na omezený počet hnacích vozidel, u řady 150/151 zastoupené pouze trojicí strojů čísel 151.008, 151.027 a 150.226. Od roku 2010 pak začala aplikace nové varianty tohoto nátěru, vyznačující se nátěrem lokomotivního rámou barvou "umbra šedá". Jedna z trojice prvních, stroj 151.008-0, byla v čele R 605 Karlex zachycena 11. dubna 2014 u zastávky Úholičky.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.10.2014
Místo:
DPOV Přerov
U točny přerovského DPOV byla odstavena "krysa" 151.008-0, která zde podstupovala vyvazovací opravu.
Autor:
Dušan Mrňa
Datum:
08.07.2019
Místo:
Depo Bohumín
Vedle haly depa Bohumín byla zachycena 151.008-0 společně se starší sestrou 151.004-9.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací