Autor:
David Prause
Datum:
04.06.1993
Místo:
Mariánské Lázně
"Eso" 363.081-1 právě zastavilo ve stanici Mariánské Lázně s rychlíkem "Bečva" ze Žiliny do Chebu, v soupravě byly zařazeny i zánovní vozy řady Bte z poslední dodávky (pozdější označení Bp). Tato řada vozů z našich tratí již vymizela, neboť se celá série podrobila modernizaci na vozy řady Bdpee.
Autor:
Rastislav Chalupa
Datum:
20.08.1995
Místo:
Praha hl.n.
Ze stanice Praha hlavní nádraží vidíme odjíždět plzeňské eso 363.081-1 s jedním ze svých turnusových rychlíků do Chebu.
Autor:
Ladislav Kroul
Datum:
30.10.1997
Místo:
Plzeň hl.n.
Do stanice Plzeň hl.n. přijelo od Prahy "eso" 363.081-1 a to s nákladním vlakem.
Autor:
Petr Malý
Datum:
09.04.2004
Místo:
Praha hl.n.
Plzeňské Eso 363.081-1 v čele vlaku IC 150 se připravovalo v Praze hl.n. na odjezd směr Plzěň. Vlak pak z Plzně pokračoval s brejlovcem řady 754 směr Furt im Wald a pak dále do stanice Nürnberk.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
26.12.2009
Místo:
Hořovice
Koncem roku 2009 se výstavba železničního koridoru u Hořovic teprve pomalu rozbíhala, což dokládají už vybetonované patky pro sloupy trakčního vedení, které 26. prosince míjelo po jinak ještě staré trati jedoucí "Eso" 363.081, vezoucí do Plzně osobní vlak 7812.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 8. 12. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací