Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
27.10.1999
Místo:
Depo Česká Třebová
V areálu depa Česká Třebová čekala "singrovka" 820.089-1 na další svůj osud.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
22.12.1999
Místo:
Okříšky
"Dřevák" 830.107-9 se dne 22.12.1999 připravoval v Okříškách na cestu do Znojma. Pozorné oko nepřehlédne netradičně zbarvený vůz typu Bix v pozadí.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
29.12.1999
Místo:
Kojetín
850.009-2 odjíždí s odpoledním spěšným vlakem z Kojetína do Brna.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
18.01.2000
Místo:
Brno hl.n.
V poriadnej metelici na brnenskom hlavním nádraží bol zvečnený "pilštyk" 735.200-8 so súpravou osobneho vlaku.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
10.03.2000
Místo:
Brno hl.n.
Prototyp 850.001-9 se na brněnském "hlaváku" připravoval na cestu do Jihlavy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
22.03.2000
Místo:
Depo Jihlava
Dne 22.3.2000 postával před halou v depu Jihlava čerstvě zgenerálkovaný "kredenc" 830.159-0.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
05.04.2000
Místo:
Jihlava
U stavědla 1 ve stanici Jihlava byl vyfotografován "jezevec" 210.072-5, který zde prováděl posun s nákladními vozy.
Autor:
Rostislav Kolmačka
Datum:
11.05.2000
Místo:
Havlíčkův Brod
Bývalá břeclavská lokomotíva 735.098-6 čakala v Havlíčkovom Brodě na fyzickú likvidáciu.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 27. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací