Autor: Petr Tausig
Datum: 12.03.1997
Místo: Nymburk hl.n.
Tou dobou již pěknou provozní patinou opatřený "pilštyk" 735.030-9 čekal v Nymburce hl.n na další práci.
Autor: Petr Tausig
Datum: 10.12.1998
Místo: Mšeno
Obsluhu železniční stanice Mšeno prováděla v jeden pěkný prosincový den boleslavská 735.181-0.
Autor: Petr Tausig
Datum: 28.07.1999
Místo: Dolní Bousov
V Dolním Bousově posunoval boleslavský "tranzistor" 742.203-3.
Autor: Petr Tausig
Datum: 10.09.2000
Místo: Hrubá Skála
Ještě rok před předáním "pilštyka" 735.286-7 z Turnova do muzea v Lužné u Rakovníka bylo možné potkat místní stroj na výkonech všeho druhu. Stejně tak jako na snímku, kdy zachraňoval Os 5509 na malebné trati vedoucí Českým rájem.
Autor: Petr Tausig
Datum: 24.07.2003
Místo: Hrubá Skála
Z Hrubé Skály odjíždí dvě "bangladéšky" v pěkném čistém nátěru a to 742.032-6 a 742.216-5.
Autor: Petr Tausig
Datum: 30.01.2006
Místo: Chotětov
S novými škodovkami z Mladé Boleslavi zastavil v Chotětově nákladní vlak s nezaměnitelnou lokomotivou 742.170-4.
Autor: Petr Tausig
Datum: 11.06.2010
Místo: Rovensko pod Troskami
"Kocour" 742.454-2 odpočívá v pěkné staničce Rovensko pod Troskami ve společnosti "Regionov" 814.203, 814.053 a 054.
Autor: Petr Tausig
Datum: 17.06.2010
Místo: Mladá Boleslav hl.n.
Ve stanici Mladá Boleslav hl.n. proběhla "přehlídka" lokomotiv 742 261-1 + 742 406-2 + 742 032-6.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací