Autor: Jiří Škalda
Datum: 01.02.1995
Místo: Nepomuk
Jednou z nejtypičtějších lokomotiv blatenských lokálek byl "pielstick" 735.035-8. Tato řada vládla lokálkám okolo Blatné rovných deset let,než byla vystřídána řadou 708 v roce 1997. Začátkem roku 1995 opouští stanici Nepomuk s zásilkou hnojiv z Hamburku pro sklad Agro Kasejovice.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 09.05.2001
Místo: Ostrov nad Ohří
Podkrušnohorskou magistrálou, mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří sjíždí dvojče brejlovců 753.049-6+753.046-2. Byla to jedna z prvních dvojic, která zde nahrazovala místní "sergeje" v nákladní vozbě.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 04.05.2002
Místo: Depo Olomouc
Ještě zelená žehlička 110.045-2 se v olomouckém depu sešla s další, už opravenou nalakovanou do nové verze nátěru, lokomotivou s číslem 110.024-7.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.06.2002
Místo: Cheb
"Jezevec" 210.053-5 byl zachycený při posunu ve stanici Cheb.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.06.2002
Místo: Cheb
Chebská "špageta" 731.048-5 posunuje se soupravou rychlíku R 420 "Excelsior".
Autor: Jiří Škalda
Datum: 30.06.2002
Místo: Kolín
Pestrým nátěrem se mohla pochlubit "krasavice" jednotka 452.010-2+052.010-6+052.0809+452.003-7 po modernizaci v Pars DMN Šumperk roku 1992. Vyobrazený nevšední nátěr jednotce vydržel do roku 2003. Jednotka byla převážně známa z provozu na trati 221 do Benešova. Zachycena byla přesto v Kolíně s Os 9320.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 13.07.2002
Místo: Stašov
Mezi stanicemi Zdice a Hořovice u zastávky Stašov projíždí vlak IC 58 "Ergensis", tažený plzeňskou lokomotivou 363.078-7.
Autor: Jiří Škalda
Datum: 03.08.2002
Místo: Níhov
Počátkem srpna roku 2002 zachytil autor čerstvě opravenou "laminátku" 230.032-5 v novém nátěru s nákladním vlakem u Níhova.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2023
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 29. 11. 2023
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací