Velmi slušivý nátěr vozila lokomotiva 363.011-8 v devadesátých letech. Autor ji zvěčnil s zajímavým potiskem na čele s nákladním vlakem u Stříbrných Hor.
Velmi slušivý nátěr vozila lokomotiva 363.011-8 v devadesátých letech. Autor ji zvěčnil s zajímavým potiskem na čele s nákladním vlakem u Stříbrných Hor.
Ten čert tam byl tak trochu natruc proti jejímu turnusovému strojvedoucímu, kterému se říkalo "Čert" a byl, mírně řečeno, značně neoblíben u kolegů, vlakvedoucích a i jiného drážního personálu :-D
Tak 363.011 byla asi jediná, co měla čerty, ostatní z Přerova měly znak, který na dálku připomínal, kam mašinka patří....Pamatuju si, že už v roce 1998 jezdila 011 bez čertů a neměla dokonce ani loga LD Přerova...
Tak přeci jen tu je i s čertem :-) Dneska by nic takového neprošlo. Je pravda, že ty lokomotivy, ať už byly vkusně, či méně vkusně vyzdobené, byly v daleko lepším technickém stavu, dnešní doba je o tom, aby to hlavně jezdilo a nestálo a šlo to z ruky do ruky....Turnusové stroje měly něco do sebe...
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 11. 11. 2024
Kontaktní e-mail:
info@strojvedouciplzen.cz
Informace o stránkách
Plán aktualizací
Pamatuji se, když to tam přišel strojvedoucí "Ještěr" ještě s jedním páchat, když byla lokomotiva na 17 koleji po EM. Nějaký čas tak mašina skutečně jezdila, ale dlouho to netrvalo. Čert potřeboval i znova otevřít TM, aby se podíval po EMce dovnitř.Těžko posoudit, jestli byl tak pečlivý, nebo nás chtěl jen prudit.