751 148-8

Označení vozidla:

T478.1148 ( od 1.1.1988 přeznačena na 751.148-8 )

Rok výroby:

 1969

Výrobní číslo:

 7345

TBZ:

 28.03.1969

Předání do provozu:

 18.03.1969

Depo dodání:

 Praha-Vršovice

Redislokace:

8.10.1995 přesunuta z depa Praha-Vršovic do Českých Budějovic

24.4.2001 přesunuta z Českých Budějovic do Ostravy

4.12.2008 předána z SOKV Ostrava-PS Trutnov do SOKV Ústí nad Labem-PS Praha-Vršovice

24.11.2012 předána do DHV Lužná u Rakovníka k deponii v DKV PLZEŇ - PP Louny pod číslem jednacím: 2 565/2012-O12. V depu Louny je lokomotiva neustále udržována živá. Jednou měsíčně je vyvezená na točnu, protočen SM a nechávají se dobít baterie. Ovšem lokomotiva je neustále vedená pod SOKV Č.B.

24.1.2017 je oficiálně předána do stavu společnosti ČD, a náleží pod DHV Lužná u Rakovníka.

Opravy/rekonstrukce:

 V roce 1997 je odeslána na vyvazovací opravu do ŽOS Nymburk, kde je dne 20.9.1997 dosazen motor z 771.109-6 ( výr. č. 131 007-233 )

K 20.2.2000 ukončena MVy v Českých Budějovicích + obnova nátěru

Nátěry:

 

Provozní nasazení:

 

Odstavení:

U společnosti ČD Cargo a.s., SOKV České Budějovice je odstavena z provozu ke dni 15.5.2012 a je převedena do kategorie "B" - provozní záloha. Konečný stav kilometrů je 2.419.156 v pravidelném provozu u ČSD/ČD/CD Cargo. Lokomotiva dojezdila na výkonech v PP Kralupy nad Vltavou.

Likvidace/prodej:

 

Místo likvidace:

 -

Poznámky:

Info - Aleš Krška, Ľubomír Podlaha