Zvolen mesto

Autor: Petr Malý
Datum: 29.10.2001
Místo: Zvolen mesto

754.054-5 za dobu svého provozu vystřídala mnoho nátěrů. V jednom z nich v roce 2001 přijíždí do zastávky Zvolen mesto.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 16.07.2008
Místo: Zvolen mesto

Do zastávky Zvolen mesto vjížděl 16. července 2008 vlak R 804 "Sitno", vedený bratislavskou laminátkou 240.121-4. Ta byla ve Škodě Plzeň vyrobena jako S499.1003 s výrobním číslem 6083 a 4.2.1970 byla dodána do depa Bratislava hlavné. Svoji Technicko bezpečnostní zkoušku úspěšně absolvovala na trati Brno - Břeclav o šest dní později.  V souvislosti se změnou převodu a výsledným "zpomalením" ji v roce 1985 čekalo přeznačení na S499.0121. Provozní život s novým označením pro ní začal 25. října 1985 po vykonání další TBZ.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 07.03.2009
Místo: Zvolen mesto

Pod panoramatem Kremnických vrchů se stále ještě zimního 7. března 2009 k zastávce Zvolen mesto s rychlíkem R 830 "Sitno" blíží laminátka 240.132-1.

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 17.02.2012
Místo: Zvolen mesto

240.129-7 bola vo februári roku 2012 čerstvo po EH oprave spojenej s nalakovaním do kabátiku "Blonski". 17. februára 2012 sa postavila do čela R 833 "Urpín" do Banskej Bystrice, na ktorom bola zachytená pri zastávke Zvolen mesto. 

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 20.05.2013
Místo: Zvolen mesto

"Laminátka" 240.142-0 prichádza do Zvolena v čele súpravového vlaku z Banskej Bystrice, ktorý vezie vozne od expresu 531 Hron z Bratislavy.

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 13.03.2014
Místo: Zvolen mesto

Pod kulisou zvolenskej nemocnice prechádza Os 7321, v ktorého čele sa predstavuje 240.072-9

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 28.05.2014
Místo: Zvolen mesto

"Eso" 362.016-8 bolo na jednom zo svojich prvých výkonov vo firemnom "blonski" kabátiku zvečnené v čele poobedného Ex 531 z Bratislavy do Banskej Bystrice.

Autor: Adam Gajdoš
Datum: 22.06.2014
Místo: Zvolen mesto

Brnenská "plechovka" 242.221-0 na výkonoch do Zvolena a Banskej Bystrice bola vždy exotikou - v dobách zachádzania "plecháčov" až na stredné Slovensko bol jediným klasickým brnenským strojom, ktorý sa pyšnil poslednou verziou korporátneho náteru. Na snímke prichádza s ranným Zr 1841 z Banskej Bystrice do Zvolena, odkiaľ bude pokračovať ako R 830 do Bratislavy.