Vsetín

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.00.1969
Místo: Vsetín

Ve Vsetíně zastavil osobní vlak, který měl v čele "bobinu" E499.061 a její strojvedoucí Jan Novotný si ji na památku vyfotil. Je rok 1969 a lokomotiva je na protest proti okupaci bez rudých hvězd na čelech, místo kterých jsou umístěny znaky se lvem.

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.00.1979
Místo: Vsetín

"Bobina" E499.0061 byla vyfocena s osobním vlakem ve stanici Vsetín pod mohutnou administrativní budovou místní Zbrojovky.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 31.01.1979
Místo: Vsetín

Ve vsetínské strojové stanici čekala na další nasazení "karkula" T444.1001. Nasazení těchto lokomotiv bylo tou dobou především do Velkých Karlovic, ale také i na zajímavé závodní dráze do Jasenice.

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.04.1985
Místo: Vsetín

Ve Vsetíně byl s rychlíkem č. 540 zdokumentován pražský stroj E499.2027.

Autor: Jan Novotný
Datum: 00.04.1985
Místo: Vsetín

Do železniční stanice Vsetín právě přijel osobní vlak z Hranic na Moravě vedený jednotkou EM488.0005 vyzdobenou k 40.výročí osvobození, tedy konce druhé světové války. Na snímku je také zachycena probíhající druhá přestavba vsetínské staniční budovy. Původní budova z roku 1885 byla rekonstruovaná v roce 1928 do vzhledově podobné stavu jako tehdy budované stavby na nové trati Vsetín - Bylnice. V roce 1985 byla poněkud necitlivě upravena do současné podoby, přičemž při chystající se rekonstrukci stanice dojde k její demolici a náhradě novou budovou.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1986
Místo: Vsetín

Na peknom zábere zo stanice Vsetín z júna 1986 sa predstavuje "spišská dvojička" E479.1043+1044. Vľavo vykúka aj "šesťkolák" E699.2077.

Autor: Jan Novotný
Datum: 27.06.1986
Místo: Vsetín

Pod kulisou administratívnej budovy miestnej Zbrojovky bola vo Vsetíne pekne zdokumentovaná "dvojička" E479.1022+1021 v čele ucelenky "Wapiek".

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.06.1986
Místo: Vsetín

Zánovní lokomotivy E479.1094+E479.1093 byly zvěčněny s nákladním vlakem při čekání na odjezd ze Vsetína směrem na Púchov. Patřily pod RD Spišská Nová Ves, toho času sloužily u ČSD čtvrtým rokem a to v té nejnáročnější nákladní dopravě.