Vojkovice nad Ohří
Autor: Jan Bořík
Datum: 13.04.2001
Místo: Vojkovice nad Ohří
U Vojkovic nad Ohří duní v počínající dubnové chumelenici stroj 753.140-3 na postrku uhelného vlaku, v jehož čele byly 749.081+751.210.
Autor: Jan Bořík
Datum: 13.04.2001
Místo: Vojkovice nad Ohří
Tehdy již jen letmo zařazené lokomotivy 753.362-3 + 753.324-3 jsou zvěčněny na snímku ze dne 13. dubna 2001, jak projíždí s nákladním vlakem stanicí Vojkovice nad Ohří.
Autor: archiv webu
Datum: 11.05.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří
Nepěkný pohled se v ranních hodinách 11.5.2002 naskytl záchranným složkám u stanice Vojkovice nad Ohří. Na snímku vidíme zcela zdemolovanou lokomotivu 749.234-1, ve které ztratil bohužel svůj život i strojvedoucí.
Autor: archiv webu
Datum: 11.05.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří
Nepěkný pohled se v ranních hodinách 11.5.2002 naskytl záchranným složkám u stanice Vojkovice nad Ohří. Na snímku vidíme zcela zdemolovanou lokomotivu 750.386-5, její strojvedoucí se naštěstí těsně před srážkou zachránil skokem ze stanoviště.
Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.08.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří
Nákladní vlak vedený dvojicí "tranzistorů" 742.152-2 + 742.206-6 vjíždí na most přes řeku Ohři mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří. Na konci vypomáhá "čmelák" 770.085-9.
Autor: Tomáš Paška
Datum: 24.08.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří
"Brejlovec" 753.212-0, jedoucí coby Lv vlak v úseku krásné trati, přezdívané "podkrušnohorská magistrála" a to mezi stanicemi Vojkovice nad Ohří - Ostrov nad Ohří, kde jí autor zvěčnil na snímek.
Autor: Luděk Maxa
Datum: 01.11.2002
Místo: Vojkovice nad Ohří
Stroj 771.111-2 je zdokumentován u Vojkovic nad Ohří s nákladním vlakem.
Autor: Jan Bořík
Datum: 31.01.2003
Místo: Vojkovice nad Ohří
Postrky nákladním vlakům na podkrušnohorské magistrále prováděly nejen sergeje řady 781. Po jejich ústupu nastoupily lokomotivy řady 753 a později i 750. Jedna z nich, lokomotiva 750.326-1 pomáhá mezi stanicí Vojkovice nad Ohří a Stráž nad Ohří jednomu z mnoha uhelných vlaků. V čele byly lokomotivy 751.184-3 + 751.229-6.