Autor:
Vojtěch Gášek
Datum:
21.01.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
21.ledna 2010 již byly práce na lokomotivě 710 090-2 v plném proudu, ovšem v zimním obdobím limitovány počasím. Probíhalo broušení a natírání kapot, čištění lokomotivy, oprava stanoviště strojvedoucího a renovace jednotlivých dílů.
Autor:
Daniel Forejtar
Datum:
13.02.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
Do Valašského Meziříčí přitáhl "peršing" 163.034-2 ostravskou "hrbatou" 130.019-3 na nalakování. Ze snímku je patrné, že lokomotiva byla po opravě kvůli zahoření stanoviště.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
12.10.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
"Žehličky" 110.046-0 a 110.001-5 odpočívají pod vodárnou ve stanici Valašské Meziříčí.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.11.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
Ústecká 122.018-5 byla ve Valašském Meziříčí vyfocena během lehké sněhové přeháňky.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.11.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
Dva ústecké "taurusy" 123.028-3 a 122.036-7 čekají pod sněhovou přikrývkou ve stanici Valašské Meziříčí na další nasazení v nákladní dopravě.
Autor:
Martin Nesrsta
Datum:
29.11.2010
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí byl za mrazivého počasí zastižen "velký hektor" 721.544-5 nasazený na pracovním vlaku firmy Tramo Rail.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
10.02.2011
Místo:
Valašské Meziříčí
"Hyrania" T334.0090 byla lakována ve Valašském Meziříčí a během příprav byla zahalena do plachty, která ji chránila proti povětrnostním vlivům.
Autor:
Aleš Krška
Datum:
23.02.2011
Místo:
Valašské Meziříčí
Ve Valašském Meziříčí se chystala k další službě v nákladní dopravě ostravská "hrbatá" 130.005-2.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 3. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací