Valašské Meziříčí

Autor: Aleš Krška
Datum: 08.02.2009
Místo: Valašské Meziříčí

"Kvatro" 842.005-1 je lakováno nedaleko svého domovského depa ve Valašském Meziříčí.

Autor: Daniel Forejtar
Datum: 20.02.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Ústecká 122.019-3 čeká ve Valašském Meziříčí na nástup dalšího strojvedoucího, který se s ní vydá směrem na Hranice na Moravě.

Autor: Aleš Krška
Datum: 17.04.2009
Místo: Valašské Meziříčí

V lakovně ve Valašském Meziříčí byla vyfocena pražská 151.023-9, která obdržela železničními fanoušky velmi oblíbený "retrolak".

Autor: Aleš Krška
Datum: 16.06.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Plzeňský "plecháč" 242.220-2 podstoupil v roce 2009 opravu v DPOV Přerov a v rámci ní byl v lakovně ve Valašském Meziříčí nalakován do první verze korporátního nátěru ČD ze studia Najbrt.

Autor: Vojtěch Gášek
Datum: 31.07.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Začátkem léta 2009 se dva kamarádi - budoucí strojvedoucí Bernard Mišun a student (dnes již také strojvedoucí) Vojtěch Gášek pustili svépomocí do opravy již dlouhý čas odstavené a částečně rozkradené lokomotivy 710.090-2 o jejíž zprovoznění ze strany majitele, tedy ČD nebyl vůbec žádný zájem. 31.července 2009 byl tedy dotyčný stroj převezen pomocí parní lokomotivy 433.002 z haly bývalé opravny vozů ve Valašském Meziříčí kde se stala terčem zlodějů a vandalů, na kolej vlečky měnírny za valašskomeziříčským depem, kde byla dobře ukryta a nedostupná pro zlé živly. Zároveň započala také kompletní oprava, prováděná většinu času pod širým nebem a v primitivních podmínkách. Toto ovšem lokomotivu zachránilo před osudem sesterských karkulek 725.511 a 726.069, které byly po totální devastaci sešrotovány. 

Autor: Aleš Krška
Datum: 26.10.2009
Místo: Valašské Meziříčí

Ve Valašském Meziříčí posunoval s "pilštykem" T466.0007 místní "hop" 702.034-0.

Autor: Vojtěch Gášek
Datum: 02.01.2010
Místo: Valašské Meziříčí

2.1.2010 se olomoucká "bobina" 141.054-7 vydala se soupravovým vlakem do Vsetína, aby odtud následně vezla posilový rychlík do Prahy. Na snímku je zobrazena mezi stanicemi Lhotka nad Bečvou a Valašské Meziříčí.

Autor: Vojtěch Gášek
Datum: 21.01.2010
Místo: Valašské Meziříčí

21.ledna 2010 již byly práce na lokomotivě 710 090-2 v plném proudu, ovšem v zimním obdobím limitovány počasím. Probíhalo broušení a natírání kapot, čištění lokomotivy, oprava stanoviště strojvedoucího a renovace jednotlivých dílů.

Top