Unhošť

Autor: sbírka: Michal Štrublík
Datum: 00.00.1942
Místo: Unhošť

Zřejmě v roce 1942 byl pořízen snímek stroje 464.028 během praci k jeho postavení zpět na koleje. V té době lokomotiva náležela výtopně Praha - Vršovice, kam byla předána z Masaryčky dne 28. 2. 1938. Po válce sloužila i nadále ve Vršovicích. Ke konci roku 1949 byla zapůjčena do Liberce a po svém návratu do Vršovic byla ještě na konci téhož roku předána na Smíchov. 6. února 1955 opustila Prahu a zamířila na západ do Rakovníka, kde sloužila rovný rok. Po té se přestěhovala do Plzně a 13. 11. 1967 opět do Rakovníka. Poslední přesun se uskutečnil 19. 9. 1969 do depa Veselí nad Lužnicí, kde byla 17. 6. 1976 zrušena a ve zdickém kovošrotu rozložena.

Autor: Josef Mandys
Datum: 12.09.1988
Místo: Unhošť

Během průjezdu stanicí Unhošť byla zachycena protijedoucí lokomotiva T478.1158.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.05.2006
Místo: Unhošť

Ucelený vlak Pn 65780, určený pro dopravu vápence používaného pro odsíření uhelných elektráren Prunéřov I a Prunéřov II, v té době ještě s neochvějnou pravidelností jezdící šestkrát týdně z vlečky Mořina (zaústěné do stanice Nučice), byl jarního 5. května 2006 vyfotografován u stanice Unhošť v čele s přípřeží strojů 751.219 a 751.364.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 24.05.2007
Místo: Unhošť

Kolem v zeleni utopeného vyhybkářského stanoviště číslo 2 projíždí 24. května 2007 ve stanici Unhošť spěšný vlak 1894 z Prahy do Kladna v čele se strojem 714.225-0.

Autor: Martin Nový
Datum: 24.05.2007
Místo: Unhošť

S těžkým nákladním vlakem, čítajícím 16 "wapek" s vápencem, projíždí dvojice "zamračených" 751.092-8+751.364-1 archaickou stanicí Unhošť.

1