Štúrovo

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

Vysloužilá 735.111-7 čekala na další osud ve Štúrovu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

Další vysloužilý stroj ve Štúrovu, 735.119-0 už jen smutně vzpomíná na svou "krátkou" provozní kariéru.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

Na depoposune v Štúrove slúžilo "prasiatko" 701.024-2, ktoré bolo neskôr rekonštruované na akumulátorový rušeň 199.412-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

První sériově vyrobený stroj původní řady T466.0 byla lokomotiva později označená jako 735.002-8. Jak vidíme ze snímku, od prototypového stroje se lišila například provedením kapot. Autor ji zastihl už jako neprovozní ve Štúrovu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

Rušeň 770.072-7 bol zvečnený v domovskom Štúrove, kde slúžieval na staničnom posune.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

První sériově vyrobený čmelák své řady, stroj 770.002-4 zachycený během provozní přestávky ve Štúrovu.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 21.04.1998
Místo: Štúrovo

V pohraniční stanici Štúrovo se vyhříval na slunci jeden z "nejnižších" čmeláků.

Autor: Jozef Gulík
Datum: 19.03.1999
Místo: Štúrovo

Hneď štvorica neprevádzkových "pilštykov" bola zachytená v obvode depa Štúrovo. Snímke dominuje kedysi pekne udržovaný rušeň 735.112-5, za ním stojí stroj 735.005-1. Miestne "pilštyky" to už mali "spočítané", prevádzka samotného štúrovského depa sa však tiež pomaly blížila ku svojmu smutnému koncu.