Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
31.08.1996
Místo:
Přerov
U třetího nástupiště v Přerově vyčkával na čas odjezdu rychlík do Brna a v čele bylo "eso" 363.059-7.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
16.09.1996
Místo:
Přerov
Běžný dopravní ruch v Přerově byl vyfocen z okna vlaku a snímku dominuje místní staniční posun v podobě netradičně natřené lokomotivy 742.064-9.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
16.09.1996
Místo:
Přerov
Výpravčí předával v Přerově rozkaz strojvedoucímu lokomotivy 363.021-7, která byla nasazena na rychlíku směr Břeclav. Na snímku je zobrazena i část legendární lávky vedoucí přes osobní stanici do depa.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
12.10.1996
Místo:
Přerov
Na staniční záloze v Přerově byl nasazen atypicky natřený "velký hektor" 721.139-4.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
24.01.1997
Místo:
Přerov
Dne 24.1.1997 byl v Přerově vyfocen osobní vlak do Brna, za lokomotivou 363.169-4 je řazen i spěšninový vůz.
Autor:
Jiří Vobecký
Datum:
15.02.1997
Místo:
Přerov
Od osobního vlaku z Bohumína odstoupila v Přerově "bobina" 140.092-8, která byla ve velmi vkusném nátěru, jenž byl podobný továrnímu laku.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
19.02.1997
Místo:
Přerov
V Přerově odpočívá mezi výkony zánovní "peršing" 163.073-0, který měl za sebou teprve necelé 2 roky v provozu.
Autor:
Jan Novotný
Datum:
25.03.1997
Místo:
Přerov
K setkání bohumínských lokomotiv 163.259-5 a 163.243-9 došlo v Přerově dne 25.3.1997.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací