Přerov

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 31.08.1996
Místo: Přerov

U třetího nástupiště v Přerově vyčkával na čas odjezdu rychlík do Brna a v čele bylo "eso" 363.059-7.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 16.09.1996
Místo: Přerov

Výpravčí předával v Přerově rozkaz strojvedoucímu lokomotivy 363.021-7, která byla nasazena na rychlíku směr Břeclav. Na snímku je zobrazena i část legendární lávky vedoucí přes osobní stanici do depa.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 16.09.1996
Místo: Přerov

Běžný dopravní ruch v Přerově byl vyfocen z okna vlaku a snímku dominuje místní staniční posun v podobě netradičně natřené lokomotivy 742.064-9.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 12.10.1996
Místo: Přerov

Na staniční záloze v Přerově byl nasazen atypicky natřený "velký hektor" 721.139-4.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 24.01.1997
Místo: Přerov

Dne 24.1.1997 byl v Přerově vyfocen osobní vlak do Brna, za lokomotivou 363.169-4 je řazen i spěšninový vůz.

Autor: Jiří Vobecký
Datum: 15.02.1997
Místo: Přerov

Od osobního vlaku z Bohumína odstoupila v Přerově "bobina" 140.092-8, která byla ve velmi vkusném nátěru, jenž byl podobný továrnímu laku.

Autor: Jan Novotný
Datum: 19.02.1997
Místo: Přerov

V Přerově odpočívá mezi výkony zánovní "peršing" 163.073-0, který měl za sebou teprve necelé 2 roky v provozu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 25.03.1997
Místo: Přerov

K setkání bohumínských lokomotiv 163.259-5 a 163.243-9 došlo v Přerově dne 25.3.1997.

Top