Praha Masarykovo n.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 11.07.2001
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve společnosti "bastarda" 371.005-0 se chystá také "peršan" 163.085-4 na další provozní výkon.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 00.09.2001
Místo: Praha Masarykovo n.

Dvojica "peršingov" 162.016-0 a 163.085-4 bola zachytená na pražské "Masaryčce".

Autor: Ing. Stanislav Lopata
Datum: 08.10.2002
Místo: Praha Masarykovo n.

Ve stanici Praha Masarykovo nádraží byl zdokumentován "kraken" s čelním vozem 470.002-7. V pozadí vidíme starší "žabotlam" řady 451.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 22.02.2003
Místo: Praha Masarykovo n.

Původní lokomotiva 110.018-9 byla v roce 1996 upravena pro provoz na soustavě 1500 V. Tato úprava se provedla za účelem provozu v nákladní dopravě ve Vyšším Brodě a stejně tak byla upravena i lokomotiva 110.047-8. Po reorganizaci nákladní dopravy byly lokomotivy v roce 2002 s tímto novým označením, avšak zpět na soustavu 3000 V vráceny do Prahy. Snímek ukazuje stroj 110.118-7 ve stanici Praha Masarykovo nádraží.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.12.2003
Místo: Praha Masarykovo n.

Na odjezd osobního vlaku Os 9413 z Prahy Masarykova nádraží do Kolína vyčkává prototypový "žabotlam" 451.001-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 25.02.2005
Místo: Praha Masarykovo n.

Zánovnú rakovnickú lokomotívu 714.225-0 zachytil autor počas tradičného denného odstavenia na pražskej Masaryčke.

Autor: David Maštalíř
Datum: 11.03.2005
Místo: Praha Masarykovo n.

Ještě i v roce 2005 byla 451.039-2 pravidelným návštěvníkem nádraží Praha Masarykovo.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.03.2005
Místo: Praha Masarykovo n.

Zánovný rušeň 714.230-0 bol zachytený pri odpočinku na pražské "Masaryčce" medzi výkonmi na trati do Kladna a Rakovníka.