Praha hl.n.

Autor: Josef Mandys
Datum: 00.00.1979
Místo: Praha hl.n.

Zánovní chomutovský stroj T478.3266 byl zvěčněn v roce 1979 během obratu na pražském hlavním nádraží. Vyroben byl v ČKD Praha před čtyřmi roky, v roce 1975 a obdržel výrobní číslo 9502.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 18.06.1982
Místo: Praha hl.n.

E458.1009 na výkonu "E1" na pražském hlavním nádraží.

Autor: Ladislav Němec
Datum: 03.08.1983
Místo: Praha hl.n.

Na točně již zaniklého depa na nádraží Praha-střed pózovala poslední vyrobená "nulková bobina" E499.0100.

Autor: Zdeněk Nantl
Datum: 20.10.1983
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží byla dne 20.10.1983 vyfocena jednotka EM475.1025+EM475.1026, kterou ještě čekalo dalších neuvěřitelných 35 let služby na příměstských tratích okolo Prahy.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.11.1983
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží byla nachystána k nasazení "dvaašedesátka" M262.0230.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 20.06.1984
Místo: Praha hl.n.

Provozní ruch pražského hlavního nádraží s "bobinou" E499.0078 zaznamenal autor v 80. letech. Tehdy byly lokomotivy této řady každodenním jevem nejen v Praze.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 27.03.1985
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží sa stretla "žehlička" E458.1013 s "banánom" E499.2002.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 15.06.1985
Místo: Praha hl.n.

Kolem vjíždějící bobiny E499.1 duní vlak Ex 251 ( Paris - Praha ), který přiváží do cílové stanice stroje T478.4059 + T478.4015.

Top