Praha hl.n.

Autor: Jiří Reitmayer
Datum: 07.04.1991
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.034-9 byla autorem zachycena při posunu ve stanici Praha hlavní nádraží.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 14.06.1991
Místo: Praha hl.n.

Známá "bobina" E499.0014, která pózovala fotografům u Lučivné v úseku tratě Štrba - Poprad, při tvorbě továrních snímků továrny ŠKODA. Na snímku autora ji vidíme v Praze hl.n., kde čekala na další výkon. V tu dobu dosluhovala jako "letmo" zařazená v RD Košice. O necelé dva roky později byla zrušena.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 01.03.1992
Místo: Praha hl.n.

Počátkem 90. let každodenní obrázek z Prahy hl.n. Na snímku se sešly bobiny 141.045-5, která přivezla vlak R 1144 ze Svobody nad Úpou a stroj 141.022-4 nasazený na "pražském éčku".

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 01.03.1992
Místo: Praha hl.n.

Píše se 1. března 1992 a ten den vypomohl neschopné bobině ř. 140 na vlaku R 540 DETVAN "šestikolák" 181.110-8. Autor fotografoval v Praze hl.n. těsně po příjezdu vlaku.

Autor: Martin Macharáček
Datum: 15.03.1992
Místo: Praha hl.n.

Ještě plzeňské "zánovní eso" 363.171-0 opatřené na čelech znakem, který už z dálky připomínal, komu lokomotiva patří, bylo zachycené před odjezdem s rychlíkem v Praze hl.n.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 29.03.1992
Místo: Praha hl.n.

První lokomotiva své řady byla v čele vlaku Ex 129 Hornád zachycena v Praze hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.05.1992
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 130.019-3 dorazila dne 9.5.1992 na pražské hlavní nádraží, kde bývala pravidelným hostem.

Autor: Marek Štěpánek
Datum: 18.05.1992
Místo: Praha hl.n.

Autor zvěčnil tehdy zánovní jednotku, která se přezdívala "kraken" v Praze hlavním nádraží. Tentokrát to byla jednotka a čelním vozem 470.003-5.

Top