Praha hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 25.02.2010
Místo: Praha hl.n.

Tradičná jednotka s hnacími vozňami 452.022-7+452.012-8 sa dňa 25.02.2010 blížila po Novém spojení k stanici Praha hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 04.03.2010
Místo: Praha hl.n.

Po pražském Novém spojení se k hlavnímu nádraží blíží dvojice "panťáků" 451.078-0+451.035-0 a 451.034-3+451.033-5.

Autor: Petr Malý
Datum: 08.06.2010
Místo: Praha hl.n.

Role staniční zálohy se na pražském hlavním nádraží zhostila "veselá kráva" 714.017-1.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.2010
Místo: Praha hl.n.

"Žabotlam" 452.007-8+452.008-6 prechádza ako osobný vlak úsekom Praha-Odb.Balabenka - Praha hl.n..

Autor: Aleš Krška
Datum: 09.08.2010
Místo: Praha hl.n.

"Žehlička" 111.035-2 čeká na pražském hlavním nádraží na nástup cestujících (v rámci autovozů) do lůžkových vozů a následně přesune tyto vozy na konec rychlíku, který později vyrazil směr Košice.

Autor: David Prause
Datum: 23.09.2010
Místo: Praha hl.n.

Mezistaničním úsekem Praha Vysočany - Praha hl.n. projíždí osobní vlak, který tvoří jednotka 451.068-1.

Autor: Tomáš Dolejší
Datum: 06.11.2010
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží bol zvečnený "peršing" 163.081-3 so súpravou rýchlika.

Autor: David Prause
Datum: 11.11.2010
Místo: Praha hl.n.

"Žabák" 451.072-3+451.065-7 prechádza úsekom Praha hl.n. - Praha Odb. Balabenka ako poludňajší Os 9116 zo Strančic do Prahy-Vysočan.