Praha hl.n.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 15.09.1999
Místo: Praha hl.n.

Bobina 141.043-0 při posunu na hlavním nádraží v Praze.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.09.1999
Místo: Praha hl.n.

Na hlavním nádraží v Praze byla při posunu zvěčněna "bobina" 141.036-4.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 27.09.1999
Místo: Praha hl.n.

V Praze hl.n. bol zachytený čakajúci "peršing" 163.013-6.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 16.10.1999
Místo: Praha hl.n.

Stroj 163.012-8 bol dňa 16.10.1999 zdokumentovaný pri posune na pražském hlavním nádraží.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 19.01.2000
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 150.009-9 se v Praze hl.n. chystá k odjezdu s vlakem R 201 Silesia. Vlak poprvé vyjel r. 1973 na trase Praha – Pardubice – Olomouc – Ostrava – Petrovice u Karviné – Katowice – Sosnowiec – Koluzski – Warszava. Spoj byl značen jako R 200/201 od GVD 1993/1994 do GVD 2008/2009. Pak nesl označení R 400/401 a 402/403 v jízdním řádu 2010/2011, kdy končil ve stanici Bohumín. Název vlaku vznikl transonymizací choronyma Silesia, což je latinské pojmenování pro Slezsko, historickou zemi, jež se rozprostírala na středním a horním toku řeky Odry na území dnešní ČR a (z větší části) Polska.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.04.2000
Místo: Praha hl.n.

V dobnu roku 2000 se setkaly u "šturců" pražského hlavního nádraží "tyristorka" 111.027-9 a "singrovka" M240.0114.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.04.2000
Místo: Praha hl.n.

V dobnu roku 2000 se setkaly u "šturců" pražského hlavního nádraží "singrovka" M240.0114 a "tyristorka" 111.027-9 .

Autor: Jan Bořík
Datum: 09.04.2000
Místo: Praha hl.n.

Lokomotiva 141.057-0 byla v roce 2000 na pražském hlavním nádraží běžným obrázkem, stejně jako ostatní stroje téže řady.

Top