Praha hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 17.01.1998
Místo: Praha hl.n.

Snímek z počátku roku 1998 ukazuje původní vzhled hlavního nádraží v Praze. Na snímku odpočívá před další cestou bobina 141.036-4. Tyto prostory se změnily k nepoznání, lokomotiva byla zrušená.

Autor: Antonín Němeček
Datum: 06.02.1998
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží zstavil osobní vlak z Turnova a v jeho čele byla 753.016-5, což by nebylo až nic tak zvláštního, ovšem funčkní parní topení v roce 1998 tam bylo už celkem raritou.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.03.1998
Místo: Praha hl.n.

I v Praze jsme se před koncem devadesátých let mohli setkat s motorovými vozy řady 830. Na snímku odjíždí "dunihlav" 830.052-7 s osobním vlakem do stanice Praha - Libeň.

Autor: Jan Novotný
Datum: 30.05.1998
Místo: Praha hl.n.

"Bastard" 371.015-9 je nachystán k přestavení na pražském hlavním nádraží s mezinárodním vlakem EC, který následně poveze až do německých Drážďan.

Autor: Jan Novotný
Datum: 23.01.1999
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží posunovala "jedničková bobina" 141.029-9, která byla nasazena na "dispečerce" E3.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.06.1999
Místo: Praha hl.n.

Na pražském hlavním nádraží čakal na ďalší výkon "peršing" 162.035-0.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 19.06.1999
Místo: Praha hl.n.

V Praze na hlavním nádraží vyčkává značně zašlý stroj 350.013-9 na návěst dovolující posun. Po najetí na svůj vlak jej čeká dlouhá cesta na Slovensko.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 27.07.1999
Místo: Praha hl.n.

Vlak R 201 Silesia vyčkává na svůj odjezd z Prahy hl.n. tentokrát s lokomotivou 150.013-1.