Praha-Vršovice

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.02.1998
Místo: Praha-Vršovice

Už poriadne oprýskaný stroj 770.039-6 bol autorom zdokumentovaný vo februári 1998 v Praze-Vršovicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.02.1998
Místo: Praha-Vršovice

V roce 1998 začínal těžký propad nákladní dopravy na české železnici. Jednou z ran bylo toho roku ukončení provozu ranžíru Praha-Vršovice. S tím souviselo i postupné ukončování provozu těžkých posunovacích čmeláků řad 770 a 771. Na snímku se nám představuje již sešlý "čmelák" 771.088-2, právě ve Vršovicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.06.1998
Místo: Praha-Vršovice

V Praze-Vršovicích se v paprscích letního slunce představil "tranzistor" 742.329-6 v zajímavém nátěru, který lokomotivě velmi sluší.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha-Vršovice

Během odpočinku mezi vlaky čekala místní 162.012-9 v čele patráků v Praze-Vršovicích.

Autor: Petr Malý
Datum: 25.08.2004
Místo: Praha-Vršovice

Vršovický "rychlý peršing" 162.013-7 čekal na další výkon ve své domovské stanici.

Autor: David Prause
Datum: 28.06.2005
Místo: Praha-Vršovice

Hlavový vozeň 451.035-0 bol vyfotografovaný v čele osobného vlaku v stanici Praha-Vršovice. Druhou "hlavou" jednotky bola 451.078-0, druhou jednotkou v súprave vlaku bola potom 452.008-6+452.007-8.

Autor: David Prause
Datum: 04.07.2005
Místo: Praha-Vršovice

Jednotky 451.058-2+451.057-4 a 452.002-9+452.001-1 boli zvečnené pred výpravnou budovou stanice Praha-Vršovice.

Autor: Michal Kuty
Datum: 26.10.2005
Místo: Praha-Vršovice

Trojice vršovických "zamračených" 751.230-4+751.219-7+751.017-5 se po ukončení napěťové výluky vrací do depa.