Praha-Masarykovo n.

Autor: David Prause
Datum: 16.06.1990
Místo: Praha-Masarykovo n.

Prvé vyrobené "eso" 363.001-9 bolo autorom zachytené v stanici Praha střed po príchode so svojím vlakom z Jihlavy.

Autor: Václav Vyskočil
Datum: 09.07.1993
Místo: Praha-Masarykovo n.

Libeňský "čmelák" 770.068-5 přitáhl na Masarykovo nádraží soupravový vlak z nedalekého nádraží v Bubnech.

Autor: Jan Novotný
Datum: 18.03.1994
Místo: Praha-Masarykovo n.

Zpomalený "peršing" 163.251-2 byl dne 18.3.1994 vyfocen na domovském Masarykově nádraží v Praze. Zmíněná lokomotiva darovala v listopadu roku 1993 své "rychlé" podvozky lokomotivě 363.165 a díky tomu byla přeznačena z 162.051-7 na 163.251-2 a její maximální rychlost následně byla již jen 120 km/h.

Autor: Ivan Bednařík
Datum: 00.00.1996
Místo: Praha-Masarykovo n.

714.022-1 byla v začátcích svého provozu vyfocena na "Masaryčce" před odjezdem s osobním vlakem směrem na Kladno.

Autor: Jan Novotný
Datum: 10.02.1996
Místo: Praha-Masarykovo n.

Na Masarykově nádraží posunovala zánovní lokomotiva 714.029-6, která vznikla rekonstrukcí z původního "pilštyka" 735.272-7 (ex T466.0272).

Autor: Jan Novotný
Datum: 21.01.2001
Místo: Praha-Masarykovo n.

Ústecký "peršing" 163.009-4 přijel s rychlíkem na Masarykovo nádraží.

1