Praha-Malešice

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha - Malešice

Malešicemi v roce 1969 běžně jezdily parní lokomotivy řady 534.03. Na blíže nedatovaném snímku je zachycena lokomotiva 534.0494. Patřila do početné flotily lokomotiv řady 534.0 a 534.03 depa Praha - Vršovice. V onen den byla lokomotiva nasazena na výkon "D2", jak napovídá tabulka na bočním madlu strojvůdcovské budky.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Na vzácném snímku je u Prahy-Malešic zachycena zánovní "zamračená" T478.1011.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Historický snímek z roku 1969 zachycuje "mazutku" 555.3096 s nákladním vlakem u Prahy-Malešic.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

"Mazutka" 555.3239 se za hlasitého "štěkotu" rozjíždí s nákladním vlakem u Prahy-Malešic.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha-Malešice

Na vzácném záběru z Prahy-Malešic je zobrazen s nákladním vlakem "šestikolák" E669.145.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha - Malešice

Při průjezdu Malešicemi byl zachycen nákladní vlak na čele s "mazutkou" 555.3185. V době pořízení snímku náležela do depa Kralupy nad Vltavou, kam byla předána 13. března 1969 z depa Kladno. Do konce provozu ji zbývají již jen měsíce - zrušena byla u ČSD 11. května 1970, přičemž stejně jako většina kralupských lokomotiv řady 555.3, byla zlikvidována na Tuháni.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha - Malešice

Jen necelých pět let byla v provozu lokomotiva 555.3040 s mazutovým vytápěním - po rekonstrukci byla do provozu předána 18. ledna 1966 a jejím prvním působištěm se stalo depo Kladno. V první únorový den 1969 byla předána do Kralup nad Vltavou, kde setrvala až do svého zrušení 1. 10. 1970. Kovošrot na Tuháni ji převzal v prosinci 1970 k likvidaci.

 

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.00.1969
Místo: Praha - Malešice

Opět úsek mezi Vršovicemi a Malešicemi, fotoaparát Ivana Šnábla, ale tentokrát dunivé výfuky kralupské 555.3096. V depu Kralupy nad Vltavou jezdila od své rekonstrukce v říjnu 1965. Ještě 18. listopadu 1970 odešla do Ústí nad Labem, kde došlo i k jejímu zrušení 5. 3. 1973. Ve stejný den byla převedena na vytápěcí kotel K 556.

 

strana: 1 2 3 4 5 6 poslední
Top