Plzeň seř.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň seř.n.

Plzeňský "čmelák" 771.104-7 byl zachycen v parném odpoledni v červenci 1997 při posunu na "severu" v plzeňském "ranžíru".

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Plzeň seř.n.

Na plzeňském seřaďovacím nádraží, na koleji směrem od Žatce zachytil autor brejlovce 753.046-2. Ten právě přetahoval soupravu osobních vozů z myčky na hlavní nádraží.

Autor: Jan Bořík
Datum: 07.03.1998
Místo: Plzeň seř.n.

Tandem lokomotiv 753.099-1 + 753.141-1 s nákladním vlakem na plzeňském seřaďovacím nádraží. Pro zajímavost můžeme uvést, že stroj 753.099-1 prošel jako poslední své řady dílenskou opravou v rámci ČD, a.s.

Autor: Jan Bořík
Datum: 07.03.1998
Místo: Plzeň seř.n.

Odjezdová skupina na "ranžíru" v Plzni počátkem března roku 1998 se stroji 240.045-5 a 753.099-1.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 27.07.1999
Místo: Plzeň seř.n.

Brejlovec 754.058-6 vyčkával na plzeňském seřaďovacím nádraží na svou další práci.

Autor: Jan Bořík
Datum: 29.06.2002
Místo: Plzeň seř.n.

A konec životní pouti lokomotivy 750.014-3. Na snímku autora jsou právě přistaveny stroje 753.193-2 + 750.014-3 + 753.283-1 (v pořadí od levé strany snímku) za pomocí hektora 721.222-8 do areálu plzeňského kovošrotu.

Autor: Martin Zeman
Datum: 03.03.2005
Místo: Plzeň seř.n.

Jeden z posledních "velkých hektorů" nasazovaných u dopravce ČD. Jde o pronájem stroje společnosti Kovošrot Plzeň. Tento stroj, ale nepochází z dodávky pro ČSD, ale z neuskutečněné dodávky pro Irák.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 01.05.2005
Místo: Plzeň seř.n.

Na 1. máje v roce 2005 sloužil olezlý "brejlovec" 750.217-2 na své poslední štaci - na posunu "myčka" v Plzni hl.n..