Plzeň hl.n.

Autor: Martin Zeman
Datum: 05.05.2007
Místo: Plzeň hl.n.

V roce 2007 se vrátil z dílen před tím notně ošuntělý "jezevec" 210.021-2. Zde ještě s novotou vonícím lakem posunoval na 2.záloze v Plzni hl.n..

Autor: Martin Zeman
Datum: 30.08.2007
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský "brejlovec" 750.253-7 provádí manipulaci s osobními vozy na tzv. "polu" v Plzni hl.n.

Autor: Petr Zgut
Datum: 16.10.2007
Místo: Plzeň hl.n.

Předposlední plzeňské eso 363.131-4 stálo na 2.koleji západní části v Plzni hl.n. Před ním vidíme právě začínající posun s lokomotivou řady 363 a třemi osobními vozy coby přídavky pro rychlík, který za malou chvíli dorazí z Chebu a bude pokračovat do Prahy.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.05.2008
Místo: Plzeň hl.n.

Náš bývalý kolega strojvedoucí Jarda Záleský provádí číštění skříně "své" turnusové 754.057-8. Za chvíli ho čekala cesta v čele vlaku kategorie EC z Plzně do Furthu.

Autor: Petr Malý
Datum: 28.05.2008
Místo: Plzeň hl.n.

Na plzeňském hlavním nádraží čekal na svůj další výkon domácí "tranzistor" 742.069-8.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 13.09.2008
Místo: Plzeň hl.n.

V Plzni odpočívá dvojice ušmudlaných "laminátek" 230.025-9+230.026-7.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 10.01.2009
Místo: Plzeň hl.n.

Odpočívající lokomotiva 230.084-6 byla vyfocena dne 10.1.2009 v Plzni.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 07.03.2009
Místo: Plzeň hl.n.

Nejstarší provozní jezevec 210.002-2 byl zachycen při posunu v Plzni hl.n. na sudých kolejích. Stroj byl posléze předán do DKV Brno a tam v roce 2013 dojezdil.