Plzeň hl.n.

Autor: Martin Zeman
Datum: 21.02.2005
Místo: Plzeň hl.n.

V náročném zimním provozu, podpořeném zvýšenou přepravou z uhelných pánví do všech koutů naší země se představuje dvojice strojů 242.206-1 a 230.097-8 v čele vyrovnávkového vlaku z Českých Budějovic do Nového Sedla u Lokte, jak čeká na tvz. "čekačkách" v Plzni osobním nádraží na další jízdu směrem do Chebu.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 16.03.2005
Místo: Plzeň hl.n.

Od nákladního vlaku z Berouna, který před malou chvílí zstavil na sudé straně hlavního nádraží v Plzni, odstupuje lokomotiva 363.055-5.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 17.03.2005
Místo: Plzeň hl.n.

Plechovka 242.206-1 DKV Plzeň byla zachycena v březnu roku 2005 na čekacích kolejích v Plzni hl.n. V té době sloužila převážně v nákladní dopravě. 

Autor: Jonáš Janoušek
Datum: 10.06.2005
Místo: Plzeň hl.n.

Téměř bezbarvý jezevec 210.021-2 při posunu v prostředí "pod lávkou", tedy bývalou lávkou, kde vidíme nový silniční most. Název "pod lávkou" se přesto stále používá jako místní označení prostoru, kde právě lokomotiva stojí. 

Autor: Martin Zeman
Datum: 18.06.2005
Místo: Plzeň hl.n.

Technický záběr na tehdy nákladního jezevce, nasazeného na 3.záloze byl pořízen v obvodu stavědla 2 v Plzni hl.n.

Autor: Tomáš Štengl
Datum: 19.06.2005
Místo: Plzeň hl.n.

Škodovácký tranzistor 740.534-3 vyčkával v obvodu plzeňského hlavního nádraží na ložený vlak uhlí pro svůj závod. Společnost mu dělal stroj ČD - 742.231-4.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 02.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Jedna z mála lokomotiv v tmavším odstínu červené barvy skříně byla například i 242.213-7. Na snímku z kraje roku 2006 je zachycena v Plzni hl.n. na 6. koleji západní části s osobním vlakem do Klatov.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 15.02.2006
Místo: Plzeň hl.n.

Brejlovec 754.019-8 ve stavu před dílnami, vyčkával na 17. koleji v Plzni hl.n. na přivěšení k soupravě osobního vlaku do Domažlic.