Plzeň hl.n.

Autor: Pavel Šiška
Datum: 22.09.2002
Místo: Plzeň hl.n.

Kolega strojvedoucí Pavel Šiška si chvíle pauzy před vlakem Os 7811 krátil fotografováním své "turnusačky" 363.082-9. Lokomotiva patřila v dobách působení v plzeňském DKV k dobře udržovaným a spolehlivým "esům".

Autor: Jiří Škalda
Datum: 09.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

Z klatovské trati vjížděl motorový vůz 831.117-7 do osobního nádraží v Plzni. Autor fotografoval z prostoru stavědla, které se přezdívá "Radbuza".

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

V Plzni osobním nádraží bylo vyfoceno "eso" 363.047-2 s rychlíkovou soupravou. Lokomotiva jezdila pod plzeňským depem výhradně na rychlících mezi Prahou a Chebem. V prosinci roku 2007 byla zařazena do nákladní dopravy skupiny ČD.

Autor: Petr Malý
Datum: 20.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

Brejlovec s nejnižším číslem v Plzni je dlouhodobě 754.006-5. Autor jej zachytil v Plzni na 19.koleji západě, když se chystal do Domažlic jako vlak Os 7416.

Autor: Petr Zgut
Datum: 26.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

Snímek jako pohlednici vytvořil autor koncem letních prázdnin roku 2003. "Plecháč" 242.263-2 se na 21. koleji chystal s osobním vlakem do Horažďovic předměstí. Tou dobou mu zbývalo necelých 13 let služby, při které si udržel tento pěkný nátěr a dokonce i čelní proužky.

Autor: Petr Zgut
Datum: 26.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňský stroj 242.280-6 postával na hlavním nádraží v Plzni v horkém srpnovém podvečeru. Jak vidíme na snímku, předvádí se nám v unifikovaném nátěru. Takto nalakovaných bylo mnoho plecháčů v Plzni i v Brně. V roce 2014 pak ukončil provoz stroj 242.206, poslední zástupce unifikovaného nátěru řady 242 u nás.

Autor: Petr Zgut
Datum: 26.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

Stroj 831.136-7 dorazil do Plzně s vlakem Os 7605, na postrku mu pomohl vůz 831.215.

Autor: Petr Zgut
Datum: 26.08.2003
Místo: Plzeň hl.n.

"Čtyřka Líza" při posunu na první koleji v hlavním nádraží v Plzni.