Plzeň hl.n.

Autor: Jan Bořík
Datum: 21.01.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Před vjezdovým návěstidlem žst. Plzeň hl.n. zastavil za sychravého zimního počasí dne 21. ledna 2001 stroj 363.079-5 s nákladním vlakem z Berouna. Na pozadí snímku vidíme 171 metrů vysoký komín plzeňské teplárny. 

Autor: Jan Bořík
Datum: 01.02.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Stroj 701.056-4 na sudých kolejích s pozadím později zlikvidovaného areálu skladů ve stanici Plzeň hl.n. Autor ho zachytil při posunu s konvojem lokomotiv, na konci vidíme 721.183-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.04.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Na plzeňském hlavním nádraží byla k dalšímu nasazení nachystána trojice lokomotiv 230.097-8+242.214-5+242.258-2.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.04.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Dlouholetý západočeský "tranzistor" 742.397-3 toho času sloužící v okolí Klatov. ještě v unifikovaném nátěru postává v Plzni hlavním nádraží v obvodu Stavědla 5 - tzv. Radbuzy. Na snímku vpravo vzadu si můžeme všimnout legendárních pouličních lamp ze 60.let, kterým se přezdívá "doutník". Stroj 742.397-3 dnes již má tzv. ekolak s krémovým pruhem a doutníci byly vyměněni za novější typ osvětlení.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.04.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Další z plzeňských "brejlovců" řady 750. Stroj 750.330-3, zachycený před odjezdem s osobním vlakem do Domažlic, na první koleji v Plzni hlavním nádraží.

Autor: Petr Malý
Datum: 26.07.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Plzeňská "nulka" 750.213-1 vyčkává na odjezd s Os 7604 do Žatce ve výchozí stanici.

Autor: Rastislav Chalupa
Datum: 06.08.2001
Místo: Plzeň hl.n.

Na osobním vlaku do Domažlic se představila plzeňská "nulka" 750.234-7. Na snímku vyčkává na čas svého odjezdu ze stanice Plzeň hl.n.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 01.02.2002
Místo: Plzeň hl.n.

"Dvojče tranzistorů" v čele s 742.253-8 na čele uhelného vlaku so elektrárny v německém Schwandorfu, vyčkává na 10. koleji v Plzni hl.n. na odjezd.