Plzeň-Doubravka

Autor: Petr Sobas
Datum: 30.05.2010
Místo: Plzeň-Doubravka

380.007-5 ve zkušebním provozu u ČD Cargo - zde na přípřeži 363.049-8 v čele Pn 67781 zachycena mezi Chrástem u Plzně a zastávkou Plzeň-Doubravka.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 10.10.2010
Místo: Plzeň-Doubravka

Dříve než se "EURO ESO" 363.086-0 s vlakem Ex 354 "Franz Kafka" přiblíží k prvním panelákům na sídlišti Doubravka, musí se protáhnout kolem Bukovce a nad řekou Berounkou.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 26.05.2012
Místo: Plzeň-Doubravka

V čele vlaku R 753 jelo "rychlé eso" 362.068-9 a "bohužel" až na závěsu se naváželo naleštěné "eso" 363.061-3 z Plzně do Prahy, na dopravu populárního vlaku Venice Simplon-Orient-Expressu.

Autor: Petr Kraft
Datum: 12.01.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

Lokomotiva 363.011-8 s vlakem 1.nsl 63710. Poměrně špatně fotitelný vlak, po delší době, obnovené přepravy uhlí z Karviné-Dolů do německého Mnichova via Futh im Wald zachycený krátce před průjezdem zastávkou Plzeň-Doubravka, v Plzni vyčká pondělního brzkého rána a pomocí dvojkocouří nezávislé trakce bude dále pokračovat po t180 do Německa, v pozadí možno spatřiti vrch Chlum, kterýžto měl by býti naštorc provrtán a drážní dvojrourou prošpikován.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 26.04.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

Soupravy s řídícím vozem a lokomotivou řady 242 jsou pod DKV Plzeň již minulostí. Na snímku se stroj 242.240-0 přibližuje do zastávky Plzeň-Doubravka v čele vlaku Os 7842.

Autor: Josef Kulaviak
Datum: 06.09.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

Lokomotiva 362.062-2 v čele rychlíku R 826 se blíží do Plzně hl.n., kde bude vystřídána řadou 242 a pojede dál na Šumavu.

Autor: Miroslav Kouba
Datum: 07.09.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

363.076-1 bylo poslední plzeňské "pomalé ESO" v nátěru s žlutým pruhem. Na snímku se představuje s vlakem Ex 352 kousek před Plzní Doubravkou na úseku trati, který bude po dokončení rekonstrukce koridoru pravděpodobně opuštěn. Lokomotiva byla předána do DKV Brno, kde odjezdila téměř celý GVD 2013/2014, než se na konci roku 2014 odebrala do dílen na zrychlení a přelakování.

Autor: Martin Zeman
Datum: 20.09.2013
Místo: Plzeň-Doubravka

Provozní potíže nově příchozích řídících vozů řady 961 do DKV Plzeň často zapříčiňují jejich náhrady v podobě různých hnacích vozidel od řady 242 přes 363 s klasickou soupravou až po brejlovce řady 754. Prvně jmenovaný případ vidíme na snímku ze září 2013, kdy z důvodu rychlých obratů ve stanici Rokycany byl v Plzni sestaven "plecháčograf" v podobě 242.267-3 +242.215-2.