PARS Šumperk

Autor: Ivo Soukup
Datum: 08.08.1997
Místo: PARS Šumperk

Pražská 452.001-1 byla zdokumentována dne 8.8.1997 na kancelářské koleji přejímací haly v areálu firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 15.08.1997
Místo: PARS Šumperk

151.001-5 byla dotažena do areálu firmy PARS Šumperk na zvážení po provedené opravě.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 11.09.1997
Místo: PARS Šumperk

181.041-5 před opravou na šestnácté kusé v areálu firmy Pars DMN s.r.o. Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 12.09.1997
Místo: PARS Šumperk

"Malý hektor" 720.098-3 přivezl na opravu do firmy PARS DMN s.r.o. elektrickou lokomotivu 181.035-7, která tou dobou náležela do stavu depa v České Třebové.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 16.09.1997
Místo: PARS Šumperk

"Šestikolák" 181.041-5 se setkal v šumperském PARSu poměrně netradičně s tramvají T3 č.146 DPMO Olomouc.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 31.03.1998
Místo: PARS Šumperk

Ohořelý pražským "žabotlam" 452.019-3 čekal v odstavných kolejích firmy PARS DMN s.r.o. Šumperk na přistavení do opravy.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 09.04.1998
Místo: PARS Šumperk

Ve "šturcech" firmy PARS DMN s.r.o. čekala na přistavení do opravy lokomotiva 242.224-4. Za ní čekal na to samé motorový vůz 810.326-9.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 25.05.1998
Místo: PARS Šumperk

Během rozpracovaných oprav bylo v PARSu Šumperk posunováno s 451.092-1 a 851.021-6.