PARS Šumperk

Autor: Ivo Soukup
Datum: 15.06.1998
Místo: PARS Šumperk

230.081-2 během opravy uložení laminátových čel ve firmě Pars DMN s.r.o. 

Autor: Ivo Soukup
Datum: 23.6.1998
Místo: PARS Šumperk

Na letním kanále v PARSu Šumperk čekaly na přistavení k opravě "laminátka" 230.082-0 a "motorák" 810.228-7.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 13.07.1998
Místo: PARS Šumperk

Brněnská "hlava panťáku" 560.002-8 čeká v šumperské PARSce na přistavení k opravení. Za ní jsou odstaveny vozy 060.001 až 003, které již byly v různých stádiích opravy.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 03.09.1998
Místo: PARS Šumperk

"Laminátka" 230.087-9 čekala společně s "motory" 810.237, 810.086 a 810.300 na letním kanále ve firmě Pars DMN s.r.o. na přistavení k opravě.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 23.09.1998
Místo: PARS Šumperk

V areálu šumperské "PARSky" byly dne 23.9.1998 zvěčněny vozy 560.024-2 a 851.033-1.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 23.09.1998
Místo: PARS Šumperk

Za kotelnou byla v PARSu Šumperk odstavena lokomotiva 242.283-0, která tu čekala na přistavení do opravy.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 21.12.1998
Místo: PARS Šumperk

Pražská "bobina" 141.001-8 byla dotažena na zvážení do PARSu Šumperk.

Autor: Ivo Soukup
Datum: 31.03.1999
Místo: PARS Šumperk

Dne 31.3.1999 byla brněnská "laminátka" 230.076-2 přistavena do opravy na druhou kolej předávkového kolejiště firmy Pars DMN s.r.o.