Pardubice hl.n.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 07.07.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Poštovní rychlík s lokomotivou 150.004-0 čeká na svůj odjezd ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: Petr Kvapil
Datum: 07.07.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Dokumentační fotografie lokomotivy 150.022-2 ze stanice Pardubice. Jednalo se o noční spoj R 227 Laborec z Prahy Smíchova do stanice Medzilaborce. Vlak vyjížděl ve 21:47 a svou jízdu končil druhý den v pravé poledne.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 181.081-1 patřící do první výrobní série lokomotiv této řady, postávala v Pardubicích, kde ji autor zachytil v horkém srpnovém dni roku 1999.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 07.08.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Silne patinovaná 740.409-8 z vlečky TMS Pardubice bola výnimočne zachytená na pardubickém hlavním nádraží. Nie je bez zaujímavosti, že rušeň bol jubilejným 1000. strojom typu 1435 Bo´Bo´ 880 kW, vyrobeným v závode ČKD Praha v Libni. Z výroby v roku 1986 obdržal netradičný červený náter s bielym klinom na čelách, ktorý je na rušni stále trochu postrehnuteľný.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.09.1999
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích byla vyfocena "bardotka" 751.038-1, která se na místních výkonech teprve "zabydlovala" po přesunu ze Šumperka.

Autor: Ivan Šnábl
Datum: 00.09.1999
Místo: Pardubice hl.n.

Netlumený "čmelák" 770.022-2 byl dlouholetou stálicí staničního posunu v Pardubicích.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 29.10.1999
Místo: Pardubice hl.n.

S uceleným vlakem složeným z vozů řady Falls, byla v Pardubicích hl.n. zachycena čekající lokomotiva 181.060-5.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 11.10.2000
Místo: Pardubice hl.n.

Přes Pardubice hl.n. provážel už opotřebovaný šestikolák 181.070-4 svůj uhelný vlak. Autor ho zastihl v jednom hezkém listopadovém dni roku 2000.