Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 04.12.1993
Místo: Pardubice hl.n.

V pardubickom depe sa na zubatom zimnom slniečku ohrievali "karkulky" 725.216-6, 725.262-0 a "čmeliak" 771.084-1.

Autor: David Prause
Datum: 06.02.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Snímek ze stanice Pardubice hl.n. ukazuje "žabotlam" čísel 451.034-3 451.011-1.

Autor: David Prause
Datum: 15.04.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Prvý "žabák" 451.001-2 tvoril v apríli roku 1994 farebne i číselne nesúrodú súpravu s vozňom 451.098-8. Krátka trojvozňová jednotka bola zvečnená pri peróne žst. Pardubice.

Autor: Jiří Vaněk
Datum: 00.00.1995
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 169.001-5 v čele osobního vlaku ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Prause
Datum: 06.12.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Po léta typické setkání na nádraží v Pardubicích - rychlíková 150.012-3 a některý z pantografů řady 451 - se odehrálo i v podzimním prosincovém odpoledni dne 6.12.1994.

Autor: David Prause
Datum: 18.12.1994
Místo: Pardubice hl.n.

Předvánoční snímek z roku 1994 stroje 150.015-6 v Pardubicích by mohl lehce navozovat atmosféru konce osmdesátých let, kdy ještě byly běžné polomáčené nátěry s úzkými výstražnými pruhy a současně se masivně rozmáhal unifikovaný jednobarevný nátěr vozidel se širovým žlutým pruhem po obvodu skříně.

Autor: David Prause
Datum: 20.04.1995
Místo: Pardubice hl.n.

Na ďalšom zábere z pardubickej strojovky sa nám predstavujú stroje 725 268-7 a 770.036-2.

Autor: David Prause
Datum: 03.05.1995
Místo: Pardubice hl.n.

"Zammračená" 752.055-4 byla zastižena při opravě v pardubickém depu. Nedlouho poté byla přistavena do ŽOS Česká Třebová k rekonstrukci na řadu 749, odkud poté vyjela pod označením 749.265-5.