Pardubice hl.n.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.02.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Stále častější obrázek v provozu... Unifikovaný zelený lak z minulých let pomalu mizí a je nahrazován lakem studia Najbrt. V Pardubicích došlo k setkání unifikovaných "peršanů" 163.042-5 a 163.255-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 16.02.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Na pardubickém hlavním nádraží byl zdokumentován "peršing" 163.045-8 v pěkném nátěru.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 09.07.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Dvojicu rušňov 741.705-8 a 741.704-6 v atraktívnom žltočiernom nátere spoločnosti Viamont DSP autor zachytil s uceleným nákladným vlakom na pardubickém hlavním nádraží.

Autor: David Prause
Datum: 19.08.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Vyradené a už značne nekompletné stroje 742.318-9 a 742.127-4 boli zachytené v Pardubicích.   

Autor: Václav Šafář
Datum: 05.09.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Na svou zátěž čekají v Pardubicích lokomotivy soukromého dopravce Unipetrol Doprava.

Autor: Jan Křížek
Datum: 12.12.2011
Místo: Pardubice hl.n.

Konec strojů 730 se blíží. Ponorka 730.002-3 je dne 12. 12. 2011 připravena spolu s lokomotivou 742.409-6 v rámci redislokace opustit Pardubice. Nočním vlakem Pn 64313 zamíří do České Třebové, kde bude ještě pár týdnů jezdit na záloze, potom bude v Břeclavi odstavena do zálohy dráhy.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.03.2012
Místo: Pardubice hl.n.

Rušeň 740.818-0 bol na postrku nákladného vlaku s "dumpcarmi" zachytený v Pardubicích hl.n..

Autor: Václav Šafář
Datum: 01.05.2012
Místo: Pardubice hl.n.

V roli posunovací zálohy v Pardubicích se ukázal stroj 742.065-6.