Pardubice hl.n.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 30.06.2003
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 181.066-2 byla zdokumentovaná poslední den před letními prázdninami roku 2003 ve stanici Pardubice hl.n. 

Autor: Petr Malý
Datum: 12.07.2003
Místo: Pardubice hl.n.

Nedlouho po provedení hlavní dílenské opravy byla zachycena v Pardubicích "zamračená" 751.038-1.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.07.2003
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích čekaly na své lepší zítřky odstavené stroje 751.049-8, 751.314-6, 751.104-1 a 751.357-5.

Autor: Jan Novotný
Datum: 29.11.2003
Místo: Pardubice hl.n.

V Pardubicích byla v čele nákladníhío vlaku vyfocena "hrbatá" 130.039-1, patřící toho času do stavu depa v České Třebové.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 26.05.2004
Místo: Pardubice hl.n.

Lokomotiva 181.077-9 se právě rozjíždí s uceleným vlakem cementu ve stanici Pardubice hl.n. Stejně jako odbavuje výpravčí osobní vlak ve směru na Hradec Králové, byl odbaven i tento vlak ve směru na Kolín.

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.10.2004
Místo: Pardubice hl.n.

770.036-2 "doma", tedy ve stanici Pardubice hl.n.

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.10.2004
Místo: Pardubice hl.n.

Na staničním posunu v Pardubicích byla dne 5.10.2004 nasazena vzhledově netradiční 742.120-9.

Autor: David Maštalíř
Datum: 05.04.2005
Místo: Pardubice hl.n.

V domovském pardubickém depu byl dne 5.4.2005 vyfocen "čmelák" 770.012-3, který měl za sebou již 38 let služby a jeho provozní kariéra se chýlila ke konci.