Ostrov nad Ohří

Autor: Jan Bořík
Datum: 10.09.2002
Místo: Ostrov nad Ohří

O postrk těžkému uhelnému vlaku se 10.09.2002 postarala rychlíková "zamračená" 749.140-0. Autor ji zastihl u stanice Ostrov nad Ohří.

Autor: Jan Bořík
Datum: 10.09.2002
Místo: Ostrov nad Ohří

S nákladním vlakem byl nedaleko stanice Ostrov nad Ohří zachycen i čmelák 770.081-8. Ten byl prakticky každý den využíván k vozbě "povodňových" odklonových nákladních vlaků.

Autor: Petr Malý
Datum: 18.04.2003
Místo: Ostrov nad Ohří

Ze známého města, kde se vyráběly do roku 2004 trolejbusy, odjíždí stroj 749.181-4 s R 1536 z Prahy do Karlových Varů.

Autor: Rostislav Kolmačka
Datum: 07.07.2003
Místo: Ostrov nad Ohří

Dne 7.7.2003 zastavil v Ostrově nad Ohří rychlík vedený výborně udržovaný strojem 749.039-4 z depa Chomutov.

Autor: Jan Bořík
Datum: 21.08.2003
Místo: Ostrov nad Ohří

V té době standartní chomutovské dvojče 751.159-5+751.161-1 vjíždí s nákladním vlakem do žst. Ostrov nad Ohří.

Autor: Luděk Maxa
Datum: 17.09.2003
Místo: Ostrov nad Ohří

"Dvojče tranzistorů" 742.294-2 + 742.155-5 se představuje v okolí stanice Ostrov nad Ohří v čele nákladního vlaku.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 18.03.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Rušeň 703.013-3,slúžiciaci u Elektrifikace železnic Praha, bol zvečnený v Ostrově nad Ohří.

Autor: Jan Bořík
Datum: 18.03.2004
Místo: Ostrov nad Ohří

Známá lokomotiva 749.102-0 byla zachycena mezi stanicemi Ostrov nad Ohří a Vojkovice nad Ohří s vlakem R 695. Pro zajímavost uveďme, že v době pořízení snímku končila ve zmíněném městě Ostrov nad Ohří výroba trolejbusů ŠKODA. Zde se známé trolejbusy vyráběly už od roku 1960.