Mariánské Lázně

Autor: Miroslav Boška
Datum: 31.05.1997
Místo: Mariánské Lázně

U točny v Mariánských Lázních se slunil "malý hektor" 720.145-2, který byl turnusově nasazen na místní staniční zálohu.

Autor: Jan Novotný
Datum: 03.06.1997
Místo: Mariánské Lázně

Dne 3. června 1997 byla pořízena fotografie stroje 242.237-6 v žst. Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1997
Místo: Mariánské Lázně

Po provedené opravě a přelakování do původních barev býval číselně poslední hektor řady 720 nasazován mj. na mariánskolázeňskou zálohu a Mn vlaky do Bečova a zpět. Původně byl vyroben pod číslem T435.0609, ale v průmyslu nikdy nesloužil a po přečíslování na T435.0145 byl převzat do služeb ČSD.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 02.07.1997
Místo: Mariánské Lázně

S rychlíkem z Prahy hl.n. do Chebu zastavila lokomotiva 363.068-8 ve stanici Mariánské Lázně.

Autor: David Prause
Datum: 11.08.1997
Místo: Mariánské Lázně

Jeden z posledních vyrobených vozů této řady - 810.675-9byl původně dodán do Zdic. Na tomto snímku je zachycený v Mariánských Lázních již na výkonech provozní jednotky Karlovy Vary.

Autor: David Prause
Datum: 11.08.1997
Místo: Mariánské Lázně

Pohled do stanice Mariánské Lázně na odstavený "motor" 810.157-9 v době, kdy už byly karlovarské "singrovky" plně nahrazeny právě řadou 810.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 01.05.1998
Místo: Mariánské Lázně

"Plecháč" 242.203-8 v typickém "chebském" nátěru, zastavil s nákladním vlakem v Mariánských Lázních.

Autor: Vladimír Kostelný
Datum: 25.04.2003
Místo: Mariánské Lázně

Stroj  230.047-3 s loženým uhlím pro budějovickou teplárnu zastavil ve stanici Mariánské Lázně. Vlak byl veden pod číslem Pn 67883 ( Sokolov - České Budějovice ).