Mariánské Lázně

Autor: David Prause
Datum: 05.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Motorový vůz 810.077-8 byl předislokován z jihu na severozápad Čech za účelem posílení stavu "osmsetdesítek" v depu Cheb a jeho služebnách po té, co začaly postupně vytlačovat z provozu starší řadu 820, ale také teprve nedávno příchozí "pilštyky" 735. Během přestávky mezi osobními vlaky byl zachycen v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 06.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Druhá karlovarská lokomotiva této řady, která byla čerstvě opatřená prototypovým nátěrem, právě objíždí soupravu osobního vlaku ve stanici Mariánské Lázně. Měla tabulky s původním označením T466.0125.

Autor: David Prause
Datum: 07.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Na chebském zhlaví v Mariánskách Lázních posunoval karlovarský "pilštyk" 735.142-2.

Autor: David Prause
Datum: 09.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Při objíždění soupravy osobního vlaku byl v Mariánských Lázních zachycen stroj 735.068-9.

Autor: David Prause
Datum: 10.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

735.258-6 při objíždění soupravy osobního vlaku z Karlových Varů. Tento stroj se jako jediný z karlovarských pilštyků dostal ještě před ukončením jejich provozování dále, dosloužil na výkonech depa Turnov.

Autor: David Prause
Datum: 10.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Motorový vůz 820.035-4, dlouholetý karlovarský veterán, se dočkal ukončení provozování své řady na západě Čech, pak ještě krátký čas sloužil ve strojových stanicích v okolí Prahy, než byl na počátku nového tisíciletí definitivně odstaven a zlikvidován. Na fotografii se představuje při přestávce v Mariánských Lázních.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Jeden z nejdéle sloužících "pilštyků" na západě Čech - 735.184-4. Na snímku je připraven k odjezdu s manipulačním vlakem z Mariánských Lázní do Karlových Varů.

Autor: David Prause
Datum: 11.06.1993
Místo: Mariánské Lázně

Lokomotiva 735.125-7 ve zdařilém "retro" nátěru byla zachycena při objíždění soupravy osobního vlaku z Karlových Varů ve stanici Mariánské Lázně. Historický vzhled lokomotivy ještě umocňují "kryšpínovské" tabulky.