Autor:
Petr Malý
Datum:
16.08.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V barevném schéma studia Najbrt je "oblečen" motorový vůz 809.345-2, který vyčkává na letním slunci ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
16.08.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Postrkové služby na ucelence ložených wapek se ujaly "catry" 753.739-2 + 753.738-4 soukromého dopravce AWT. Na odjezd ku Praze vyčkávají ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
02.09.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
809.495-5 se pozvolna chystá na svůj osobní vlak v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
02.09.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V čele Nex 41315 do Prahy-Uhříněvsi byla zachycena lokomotiva 163.006-0 před Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
27.11.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ve stanici Kralupy nad Vltavou vyčkává elektrická jednotka řady 451 na svůj další výkon v pásmu pražské integrované dopravy.
Autor:
Petr Malý
Datum:
27.11.2010
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V Kralupech nad Vltavou postával "žabotlam" 451.088-9, který nastoupí odpoledne na posilový vlak do Prahy Masarykova nádraží.
Autor:
Petr Malý
Datum:
12.02.2011
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ve stanici Kralupy nad Vltavou odpočívá "Catr" společnosti ČD Cargo a vyčkává na svůj další výkon.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
30.05.2011
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Do Kralup nad Vltavou vjížděl 30. května 2011 vlak Rn 56331, vedený peršingem 163.023-5. Ten byl společně se strojem 163.008 jediným peršingem z lokomotiv nízkých inventárních čísel této řady, které ještě před rekonstrukcí na řadu 363.5 stihly dostat modrý korporátní nátěr ČD Cargo.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 13. 4. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací