Autor:
Ing. František Bartoš
Datum:
2003
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Lokomotiva 181.126-4 byla zastižena před dalším výkonem ve stanici Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.09.2006
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Motorový vůz 809.080-5 během posunu v depu v Kralupech nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.09.2006
Místo:
Kralupy nad Vltavou
U posledního nástupiště v Kralupech nad Vltavou postával 810.169-3.
Autor:
Petr Malý
Datum:
04.09.2006
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V prostorách depa v Kralupech nad Vltavou postával motorový vůz 810.278-2, čekající na své další nasazení.
Autor:
Petr Malý
Datum:
17.04.2007
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Odstavené motorové vozy 809.657-0 a 809.249-6 odpočívají ve "strojovce" Kralupy nad Vltavou.
Autor:
Petr Malý
Datum:
17.04.2007
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Odpočívající "klapřach" 122.036-7 vyčkává v Kralupech nad Vltavou na svůj další výkon v nákladní dopravě.
Autor:
Petr Malý
Datum:
17.04.2007
Místo:
Kralupy nad Vltavou
Ve společnosti "zamračené" 751.166-0 postává v Kralupech nad Vltavou "telátko" 708.011-2.
Autor:
Daniel Pavlíček
Datum:
19.05.2007
Místo:
Kralupy nad Vltavou
V únoru 1997 obdržely České Dráhy z ČKD Lokomotivka dodávku deseti sériových lokomotiv řady 708. Velká část z nich přitom tehdy byla dodána do lokalit a do dep, kde bychom je dnes už hledali marně. Příkladem může být lokomotiva 708.011-2 (v.č. ČKD 16935), kterou tehdy převzalo do svého stavu DKV Louny, ale nasazena byla v provozní jednotce Kralupy nad Vltavou. Právě před kralupskou "lokomotivní kůlničkou" byla během provozní přestávky zachycena o deset let později, v květnu 2007.
Plzeňští strojvůdci © 2012 - 2024
Všechna práva vyhrazena
Poslední aktualizace: 16. 3. 2024
Kontaktní e-mail:
[email protected]
Informace o stránkách
Plán aktualizací