Kralupy nad Vltavou

Autor: Petr Malý
Datum: 27.11.2010
Místo: Kralupy nad Vltavou

V Kralupech nad Vltavou postával "žabotlam" 451.088-9,který nastoupí odpoledne na posilový vlak do Prahy Masarykova nádraží.

Autor: Petr Malý
Datum: 12.02.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

Ve stanici Kralupy nad Vltavou odpočívá "Catr" společnosti ČD Cargo a vyčkává na svůj další výkon.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 30.5.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

Do Kralup nad Vltavou vjížděl 30. května 2011 vlak Rn 56331, vedený peršingem 163.023. Ten byl společně se strojem 163.008 jediným peršingem z lokomotiv nízkých inventárních čísel této řady, které ještě před rekonstrukcí na řadu 363.5 stihly dostat modrý korporátní nátěr ČD Cargo.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 08.07.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

Dvojica "kocúrov" Unipetrolu 740.410-6 + 740.719-0 bola zvečnená pri perónoch v žst. Kralupy nad Vltavou.

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 24.07.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

"Bangle" 740.658-0 sa predstavuje na postrku vlaku s kamenivom prepravovaného pravdepodobne na výluku.

Autor: Petr Malý
Datum: 04.10.2011
Místo: Kralupy nad Vltavou

742.301-5 ve společnosti "berty" 751.137-1 v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Zdeněk Brožek
Datum: 21.04.2012
Místo: Kralupy nad Vltavou

Pomyslné střídání generací bylo vyfoceno dne 21.4.2012 před vraty kralupského depa, hlavními aktéry byly lokomotivy 753.753-3 a 751.148-8.

Autor: Zdeněk Brožek
Datum: 21.04.2012
Místo: Kralupy nad Vltavou

Dne 21.4.2012 odpočívala mezi výkony u kralupského depa "zamračená" 751.148-8. Za necelý měsíc, k datu 15.5.2012, vyjela v tomto depu pod společností ČD Cargo naposledy, následně byla odstavena do zálohy a od té doby se s ní počítá jako s budoucím muzejním vozidlem.

strana: první 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 poslední
Top