Kralupy nad Vltavou

Autor: Ing. František Bartoš
Datum: 2003
Místo: Kralupy nad Vltavou

Lokomotiva 181.126-4 byla zastižena před dalším výkonem ve stanici Kralupy nad Vltavou.

Autor: Petr Malý
Datum: 04.09.2006
Místo: Kralupy nad Vltavou

Motorový vůz 809.080-5 během posunu v depu v Kralupech nad Vltavou.

Autor: Petr Malý
Datum: 04.09.2006
Místo: Kralupy nad Vltavou

U posledního nástupiště v Kralupech nad Vltavou postával 810.169-3.

Autor: Petr Malý
Datum: 04.09.2006
Místo: Kralupy nad Vltavou

V prostorách depa v Kralupech nad Vltavou postával motorový vůz 810.278-2, čekající na své další nasazení.

Autor: Petr Malý
Datum: 17.04.2007
Místo: Kralupy nad Vltavou

Odstavené motorové vozy 809.657-0 a 809.249-6 odpočívají ve "strojovce" Kralupy nad Vltavou.

Autor: Petr Malý
Datum: 17.04.2007
Místo: Kralupy nad Vltavou

Odpočívající "klapřach" 122.036-7 vyčkává v Kralupech nad Vltavou na svůj další výkon v nákladní dopravě.

Autor: Petr Malý
Datum: 17.04.2007
Místo: Kralupy nad Vltavou

Ve společnosti "zamračené" 751.166-0 postává v Kralupech nad Vltavou "telátko" 708.011-2.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 19.05.2007
Místo: Kralupy nad Vltavou

V únoru 1997 obdržely České Dráhy z ČKD Lokomotivka dodávku deseti sériových lokomotiv řady 708. Velká část z nich přitom tehdy byla dodána do lokalit a do dep, kde bychom je dnes už hledali marně. Příkladem může být lokomotiva 708.011-2 (v.č. ČKD 16935), kterou tehdy převzalo do svého stavu DKV Louny, ale nasazena byla v provozní jednotce Kralupy nad Vltavou. Právě před kralupskou "lokomotivní kůlničkou" byla během provozní přestávky zachycena o deset let později, v květnu 2007.