Kořenov

Autor: Josef Motyčka
Datum: 16.08.1988
Místo: Kořenov

7. prosince 1978 byla 464.102, jako K 687, odstavena a nahrazena strojem 534.0524. Lokomotiva začala chátrat, ale díky lepšímu technickému stavu oproti jubilejní 464.101 byla nakonec vybrána do sbírek NTM Praha, kam byla úředně převedena na konci roku 1980. Pro její předání k NTM byla přesunuta do LD Hradec Králové.

 

Autor: Petr Malý
Datum: 30.06.2002
Místo: Kořenov

743.003-6 vyjíždí s posilovým vlakem k výročí trati z Polubenského tunelu,dlouhého 940 metrů.Ten je nejdelší jednokolejný na síti Sždc a leží ve sklonu 53 promile.

Autor: Petr Malý
Datum: 30.06.2002
Místo: Kořenov

Během oslav 100 let trati Tanvald - Harrachov byl zachycen "elektronik" 743.001-0 na postrku pravidelného osobního vlaku na vjezdu do Kořenova. Pro úplnost dodejme, že v čele byl další "elektronik" 743.003-6.

Autor: Jan Novotný
Datum: 05.07.2002
Místo: Kořenov

Do Kořenova přijíždí s osobním vlakem netradiční host v podobě olomouckého "favorita" 731.062-6 a to v rámci oslav 100 let trati Tanvald - Kořenov - Harrachov - Szklarska Poręba.

Autor: Petr Malý
Datum: 06.07.2002
Místo: Kořenov

V severočeské stanici Kořenov postává nablýskaný motorový vůz 830.012-1.

Autor: Tomáš Hubálek
Datum: 07.07.2002
Místo: Kořenov

Poslední stroj své řady - 731.062-6 byl už z výroby osazen silnějším motorem. Svůj výkon prověřil například 7. července 2002 na trati do Kořenova.

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.07.2006
Místo: Kořenov

Sólo vůz 810.423-4, jako Os 26501, křižuje v Kořenově s vlakem Os 16222, ten má na svém konci zařazen vůz 810.243-6

Autor: Dušan Mrňa
Datum: 22.07.2006
Místo: Kořenov

Je krátce před polednem a do stanice Kořenov přijíždí 810.423-7 jako Os 26201 z Tanvaldu do Harrachova.