Kadaň-Prunéřov

Autor: Josef Mandys
Datum: 13.03.1996
Místo: Kadaň-Prunéřov

Pod solidní sněhovou pokrývkou byla v Kadani vyfocena ústecká "uhelka" 121.005-3.

Autor: Josef Mandys
Datum: 13.03.1996
Místo: Kadaň-Prunéřov

V březnu roku 1996 stále ještě panovala zima a za mrazivého počasí byl v Kadani (dnes Kadaň-Prunéřov) vyfocen příjezd osobního vlaku, v jehož čele byla chomutovská "čtverka" 754.066-9.

Autor: Josef Mandys
Datum: 05.05.1996
Místo: Kadaň-Prunéřov

Jednou z nejkrásnějších žab žijících u nás je rosnička Rosnička zelená. Když ale uslyšíte pojem Rosnička ve spojení se železnicí, brzy zjistíte, že se jedná o přezdívku parní lokomotivy 464.202, která má se žabkou společnou zelenou barvu. Parní lokomotiva 464.202 byla postavena v roce 1956 v lokomotivce Škody Plzeň, která se tehdy nazývala Závody V. I. Lenina. Jednalo se poslední typ parní lokomotivy vyvinutý pro Československé státní dráhy. Na snímku je autorem zastižena v Kadani v čele zvláštního parního vlaku.

Autor: Jaroslav Cempírek
Datum: 25.12.1996
Místo: Kadaň-Prunéřov

810.653-6 přijíždí z Kadaně do Prunéřova. V době pořízení obrázku to bylo z Kadaně města do Kadaně.

Autor: Josef Mandys
Datum: 29.01.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Zánovní motorový vůz 843.005-0 zastavil ve stanici Kadaň-Prunéřov, za nim jsou řazeny vozy ř. 053, protože vozy k řadě 843 určené byly ještě ve výrobě.

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.02.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Do Kadaně vjíždí nákladní vlak, který byl veden ústeckou "bobinou" 141.014-1.

Autor: Josef Mandys
Datum: 22.02.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Stroje 781.436-1 + 781.484-1 očekávaly ve stanici Kadaň-Prunéřov další práci.

Autor: Ladislav Kroul
Datum: 08.04.1997
Místo: Kadaň-Prunéřov

Stroj 781.529-3 bol zachytený v Kadani pri čakaní na ďalší výkon.