Jeneč

Autor: Josef Mandys
Datum: 08.08.1988
Místo: Jeneč

V Jenči čekala na křižování T466.2355, která byla dne 8.8.1988 nasazena v nákladní dopravě, kde bylo její hlavní pole působnosti.

Autor: Petr Kapoun
Datum: 25.08.1999
Místo: Jeneč

"Mechaniky" stanice Jeneč míjí při vjezdu s vlakem Os 9840 lokomotiva 751.316-1.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 29.01.2005
Místo: Jeneč

Pro pokrytí dopravy zeminy ze stavby Nového spojení byla do Prahy půjčena a posléze předána dvojce "bert" 751.163-7 + 751.133-0 z Českých Budějovic. Na konci ledna byla tato dvojce zachycena při klopení nákladu na trati č.121 u zastávky Jeneč. Na postrku pomáhal "tranzistor" 742.292-6.

Nové!
Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 05.05.2006
Místo: Jeneč

Podvečerní idylku ve stanici Jeneč narušilo 5. května 2006 pobrukování motoru K 6 S 310 DR v útrobách stroje 751.031-6, vytahujícího do stanice soupravu autovozů. Atmosféru stanice, kde se čas zastavil, dotváří kromě tehdy 39 let staré lokomotivy ještě mechanická návěstidla, dřevěné osvětlovací strožáry a také veterán mnoha našich uhelných skladů, kolový otočný bagr Fortschritt T-172.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 12.05.2006
Místo: Jeneč

Ve staniči Jeneč zastavil odpoledne 12. května 2006 osobní vlak z Prahy do Kladna, tvořený sólo motorovým vozem 810.091-9.

Autor: Daniel Pavlíček
Datum: 23.07.2007
Místo: Jeneč

Typickou podobu osobních vlaků na trati mezi Prahou a Kladnem v prvním desetiletí nového tisíciletí reprezentuje snímek pořízený 23. července 2007 u odbočky Jeneček. Za vydatného vytí dvojice motorů LIAZ M 1.2 C, nabíral s vlakem Os 9832 rychlost "lachtan" 714.230-0.

Autor: "Hostivice"
Datum: 16.04.2009
Místo: Jeneč

Nex 55000 vedený strojem 751.066-2 s neobvyklou zátěží - místo izotermických vozů, prázdné plošinové. Vyrovnávka po přísunu kolejnic pro stavbu v Jenči.

Autor: Jiří Škalda
Datum: 27.02.2010
Místo: Jeneč

814 224-2 v čele spěšného vlaku Sp 1884 míjí vjezdové návěstidlo z opačné strany stanice Jeneč.

 

strana: 1 2 poslední
Top