Hulín

Autor: Miroslav Paulíček
Datum: 1.pol.90.let
Místo: Hulín

Ve stanici Hulín stál valašský "buchar" 742.240-5, který byl v poměrně netradičním nátěru - kombinace zelené a žluté.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 2.pol. 80.let
Místo: Hulín

S nákladním vlakem bylo v Hulíně vyfoceno zánovní přerovské "eso" ES499.1015.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 2. pol. 90. let
Místo: Hulín

Netradične sfarbený "hop" 703.022-4 bol zvečenený v domovskom Hulíně, kde slúžil u miestnej TSS.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90. léta
Místo: Hulín

V Hulíně zastavil spěšný vlak a v jeho čele si na malou chvíli odpočinulo "eso" 363.075-3.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90. léta
Místo: Hulín

Už značně sešlý stroj 140 092-8 odváží osobní vlak i s nablýskaným, avšak v té chvíli neprovozním, "brejlovcem" 754 074-3 z Hulína do Přerova.

Autor: Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1976
Místo: Hulín

Vzácny záber "ceculi" T478.2078 vznikol v máji roku 1976 v Hulíně. Rušne radu T478.2 tu, pod hlavičkou LD Břeclav, obstarávali od r. 1970 vozbu Mn vlakov na ramenách do Osíčka, Kojetína i Tovačova. V tej dobe sa ich tunajšia prevádzka ale už chýlila ku koncu - na tunajšie výkony nastúpili nové rušne r. T466.0. Rušeň T478.2078 bol už v septembri 1976 spolu s T478.2081 presunutý do Veselí nad Moravou.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

Zahájení elektrického provozu v Hulíně 5. 10. 1984, stroj ES499.1002 a M153.0042.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

"Modelářský pohled" na druhý prototyp lokomotiv nové generace. Snímek ukazuje stroj ES499.1002 v Hulíně v rámci zahájení elektrického provozu.