Hulín

Autor: sbírka: Aleš Krška
Datum: 60.léta
Místo: Hulín

Hulínem projížděl s nákladním vlakem "štokr" 556.0184. Stanice je plná nákladních vozů, na skladišti není místa nazbyt a staničnímu posunu vévodila lok.ř. 434.2, na kroměřížském peróně čekala M131.1 na své cestující. Tehdy běžný obrázek, dnes historický skvost.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90.léta
Místo: Hulín

Na 13. koleji hulínské stanice postávala atypicky natřená "ponorka" 730.628-5 z místní základny TSS.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90.léta
Místo: Hulín

V Hulíně čekala na odjezd netradičně natřená, ale graffiti poškozená, "ponorka" 730.623-6 z místní základny TSS.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 90. léta
Místo: Hulín

V Hulíně zastavil spěšný vlak a v jeho čele si na malou chvíli odpočinulo "eso" 363.075-3.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 2. pol. 90. let
Místo: Hulín

Netradične sfarbený "hop" 703.022-4 bol zvečenený v domovskom Hulíně, kde slúžil u miestnej TSS.

Autor: Pavel Vaníček, sbírka: Ladislav Kroul
Datum: 19.05.1976
Místo: Hulín

Vzácny záber "ceculi" T478.2078 vznikol v máji roku 1976 v Hulíně. Rušne radu T478.2 tu, pod hlavičkou LD Břeclav, obstarávali od r. 1970 vozbu Mn vlakov na ramenách do Osíčka, Kojetína i Tovačova. V tej dobe sa ich tunajšia prevádzka ale už chýlila ku koncu - na tunajšie výkony nastúpili nové rušne r. T466.0. Rušeň T478.2078 bol už v septembri 1976 spolu s T478.2081 presunutý do Veselí nad Moravou.

Autor: Ivo Raab
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

Zahájení elektrického provozu v Hulíně 5. 10. 1984, stroj ES499.1002 a M153.0042.

Autor: Miroslav Paulíček, sbírka: Aleš Krška
Datum: 05.10.1984
Místo: Hulín

"Modelářský pohled" na druhý prototyp lokomotiv nové generace. Snímek ukazuje stroj ES499.1002 v Hulíně v rámci zahájení elektrického provozu.

Top